25

انهدام باند سارقین احشام و دستگیری سرکرده اصلی سرقت در شهرستان انار

  • کد خبر : 30304
  • 01 اردیبهشت 1400 - 13:47
انهدام باند سارقین احشام  و دستگیری سرکرده اصلی سرقت در شهرستان انار

سرهنگ خلیلی نژاد از انهدام باند سارقین احشام و دستگیری سرکرده اصلی سرقت در شهرستان انار و شمال استان کرمان خبر داد.

به گزارش صدای انار، “سرهنگ خلیلی نژاد” فرمانده انتظامی انار در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در شهرستان انار و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اناردر این رابطه بیان داشت: علی رغم اینکه سارقان ماهرانه و بدون برجای گذاشتن هیچ‌گونه ردی از خود پس از سرقت احشام آنها را در سایر شهرستانها و یا ضمن قاچاق به حاشیه خلیج فارس منتقل می نمودندخوشبختانه با تلاش دلاور مردان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی ،پلیسی و تلاش چندین ماهه ،سارقان را در یکی از شهرستانهای استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند که غیر بومی و از شهرستانهای شمال استان سرقتهای متعددی نموده بود رادستگیر کنند.

در تحقیقات فنی پلیس ،متهمین دستگیر شده در اظهارات خود به سرقت بیش از ۲۱۰ راس احشام به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال از دامداریهای شهرستان انار اعتراف کردند.

وی گفت : در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی احشام مسروقه کشف و ضبط گردید که پس از شناسایی به مالباختگان بازگشت داده شدند .

ایشان افزودند: تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری سایر همدستان سارق و سایرسرقتها درشهرستان اناروسایرشهرهای شمالی استان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اناربا اشاره به اینکه سرقت از اماکن با ضریب امنیتی پایین صورت پذیرفته به دامداران توصیه کرد: نسبت به مقاوم‌سازی و حفاظت فیزیکی واستفاده از تجهیزات ضد سرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد این گونه سرقت‌ها نباشیم.

“سرهنگ خلیلی نژاد”با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

ایشان در پایان از مالباختگان خواستند جهت پیگیری وانجام شکایات مربوطه به پلیس آگاهی شهرستان انار مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30304
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای انهدام باند سارقین احشام و دستگیری سرکرده اصلی سرقت در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.