تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
18

دیدار صمیمانه رئیس ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان انار با اعضای هیات ورزشی جانبازان و معلولین

  • کد خبر : 28711
  • 21 تیر 1399 - 15:04
دیدار صمیمانه رئیس ادارات ورزش و جوانان  و بهزیستی شهرستان انار با اعضای هیات ورزشی جانبازان و معلولین

هیئت ورزشی جانبازان از معلولین علاقه مند به حوزه ورزشی حمایت می کند و در این راستا تلاش می کنیم با دعوت از ورزشکاران معلول ایجاد انگیزه و نشاط را دربین معلولین شهرستان انار بالا ببریم.

به گزارش صدای انار،صبح امروز علی صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار بهمراه پوداتات رئیس اداره بهزیستی شهرستان انار با حضور در دفتر هیات جانبازان و معلولین شهرستان با علی اصغرکریمی رئیس و تعدادی از اعضای این هیات دیدار کردند.
علی اصغر کریمی رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان  ضمن خیر مقدم به آقای صالحی و آقای پوداتات روسای ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان انار اظهار داشت:هدف ما از تشکیل هیئت ورزش جانبازان و معلولین و رشته های مختص به معلولین ایجاد انگیزه در بین معلولین شهرستان بود تا قدمی کوچک در راستای خدمت رسانی به این عزیزان در زمینه ورزش، برداشته باشیم.
وی گفت:هیئت ورزشی جانبازان از معلولین و جانبازان علاقه مند به حوزه ورزشی حمایت می کند و در این راستا تلاش می کنیم با دعوت از ورزشکاران معلول ایجاد انگیزه و نشاط را دربین معلولین شهرستان انار بالا ببریم.
کریمی افزود: معلولین شهرستان از فرصت ورزشی ایجاد شده استفاده نمایند و معلول بودن محدودیت ندارد چرا که در بسیاری از رشته های ورزشی در کشور همین معلولین مقام های کشوری و جهانی خوبی را کسب کرده اند و ما با توجه به نوع معلولیت امکانات را در اختیار معلولین عزیز قرار خواهیم داد.
لازم به ذکر است دفتر هیات ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان انار واقع در بلوار هشتم محرم ،روبروی شهرداری انار (مدرسه سابق شهید صدوقی) می باشد.

عکس: نسرین عسکری

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28711
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای دیدار صمیمانه رئیس ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان انار با اعضای هیات ورزشی جانبازان و معلولین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.