تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
24

احمد انارکی محمدی در هر موقعیت و هر منصب یک ظرفیت و سرمایه برای شهرستان انار و استان کرمان

  • کد خبر : 28409
  • 08 خرداد 1399 - 17:20
احمد انارکی محمدی در هر موقعیت و هر منصب یک ظرفیت و سرمایه برای شهرستان انار و استان کرمان

حاج احمد انارکی محمدی در هر موقعیت و هر منصبی که باشد یک ظرفیت و سرمایه بالایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان انار و حتی استان کرمان خواهد بود.

 احمد انارکی محمدی در هر موقعیت و هر منصبی که باشد یک ظرفیت و سرمایه بالایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان انار و حتی استان کرمان خواهد بود.

خداحافظی با  احمد انارکی محمدی بدور از انرژی و روحیه ایشان می باشد زیرا وی در همان نقطه ای قرار دارد که از ابتدا به عنوان نماینده حوزه انتخابیه انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرده است و آن هم حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی شهرستان انار بوده و هست. با این وجود همزمان با پایان نمایندگی مجلس به حاج احمد انارکی محمدی خسته نباشید می‌گوییم.
دوران نمایندگی « حاج احمد انارکی محمدی» در این هفته رسماً به پایان رسید ولی وی به مانند قبل از نمایندگی و زمان نمایندگی که خود را از مردم می‌دانست و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانست همچنان در مراسمات و در بین مردم حضور داشته و پیگیر مطالبات و مسائل مردمی است که موقعیت خود را مدیون آنان می داند.
حاج احمد انارکی محمدی در این چهار سال خود را نماینده‌ای در تراز یه انقلابی نشان داد. نماینده‌ای از جهت انرژی جوان و انقلابی که پیگیری خواسته‌های مردم و شعارهای انتخاباتی خود بود. وی از همان ابتدا دارای مشی خاص کاری در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود
آنچه امروز از انارکی محمدی به ارث مانده است میراث ارزشمند و ماندگاری است که سبب یک تحول اساسی در حوزه‌های زیر ساختی شهرستان انار (اخذ مصوبه منطقه ویژه اقتصادی انار، تثبیت مسیر آزاد راه تهران _ بندرعباس از مسیر فعلی بزرگراه جاده شهرستان انار، اخذ مصوبه اتصال راه آهن کرمان _ رفسنجان _ انار و یزد ، تعریف کد اعتباری در برنامه ششم توسعه برای بیمارستان انار، پیگیری تسریع در ساخت تقاطع غیر هم سطح، زمینه سازی عبور خط انتقال آب خلیج فارس از مسیر شهرستان انار و …) و در کنار آن شهرستان رفسنجان بوده و خواهد شد که ادامه و به سرانجام رساندن این طرح‌ها به تلاش و پیگیری مسئولین اجرایی و نماینده منتخب دور یازدهم شهرستان بر می گردد. اگر این روند ادامه یابد در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد و توسعه شهرستان انار خواهیم بود بنحوی که این شهرستان از بن بست توسعه و رشد خارج خواهد شد. حاج احمد انارکی محمدی فردی اخلاق محور بود و از مدار اخلاق هرگز خارج نشد این موضوعی بود که در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی بطور مضاعفی خود را نشان داد. او در جناح مردم بود و از بازی‌ سازیهای موجود گریزان بود. وی برای پروژه عمرانی و توسعه ای از تمامی ظرفیتها استفاده می کرد. ایشان اگر معترض مدیر و یا مدیرکلی می‌شد نه برای سمت‌های ساده ادارات که برای تحرک بخشی به آن مدیر و سازمان و پیگیری مشکلات مردم از ناحیه آن مدیر بود.
انارکی محمدی مورد خشم و مخالفت برخی از متنفذین قرار داشت تنها به این دلیل که انارکی محمدی فرصتهایی را برای حوزه انتخابیه خود رقم می زد که بسیاری سالیان سال نتوانسته بودند اقدامی در خصوص این موضوعات انجام دهند و در این مسیر هرگز خسته نشد و دست از تلاش برنداشت. در چهار سال گذشته شهرستان انار و پررنگتر شهرستان رفسنجان ترافیک حضور مسئولین کشوری و استانی بود و بارها و بارها وزرا و مسئولان به بخش‌های مختلف این حوزه انتخابیه سفر کردند و کلنگ پروژه‌های بزرگی را بر زمین زدند. در این چهار سال چندین طرح بزرگ و کوچک در این دو شهرستان یا کلنگ زنی شدند و یا هم با پیشرفت خوبی مواجه شدند. آینده ارزش کارهای بزرگ در دوران نمایندگی انارکی محمدی را به خوبی ثابت خواهد کرد.
قطعاً افرادی با این ظرفیت بالا بعد از این نیز در مسئولیت‌های بالاتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت و مردم و نظام از خدمات آنها بهره مند خواهد شد. حضور حاج احمد انارکی محمدی در هر کجا و موقعیتی که باشد یک ظرفیت و سرمایه بالایی برای شهرستان انار و حتی استان خواهد بود زیرا اقدامات موثر وی در مرکز استان و حوزه انتخابیه خود از ایشان یک چهره موثر در تحولات استانی در ذهن متولیان امور متبلور ساخته بگونه ای که برای پیگیری و رقم زدن اقدامات اقتصادی و سیاسی مهم هنوز از ایشان نظر خواهی می شود. خداحافظی با حاج احمد انارکی محمدی بی مناسبت است با این وجود همزمان با پایان نمایندگی مجلس به حاج احمد انارکی محمدی خسته نباشید می‌گوییم باشد تا خداوند متعال اجر زحمات و تلاش های ایشان را آنگونه که شایسته است عنایت فرماید.
وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ
از طرف یک شهروند اناری

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28409
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای احمد انارکی محمدی در هر موقعیت و هر منصب یک ظرفیت و سرمایه برای شهرستان انار و استان کرمان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.