تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
13

اطلاعیه جهادکشاورزی انار در خصوص نحوه استعلام از صحت شماره ثبت و مندرجات درج شده در برچسب کودها

  • کد خبر : 27767
  • 18 اسفند 1398 - 19:17
اطلاعیه جهادکشاورزی انار در خصوص نحوه استعلام از صحت شماره ثبت و مندرجات درج شده در برچسب کودها

به منظور اطمینان از صحت شماره ثبت و مندرجات درج شده در برچسب کودها ، شماره ثبت درج شده را به شماره ۳۰۰۰۶۴۶۴۲۴ پیامک ویا به پایگاه الکترونیکی مواد کودی به نشانی www.kswri.ir  مراجعه نمایید .

کشاورز عزیز

باسلام 

ازآنجائیکه شماره ثبت کودی درج شده بر روی  بر چسب مواد کودی ، یکی از مشخصات مهم مواد کودی است که به دلیل رعایت استانداردهای مورد نظر موسسه آب و خاک می باشد.

لذا خواهشمند است قبل از تهیه هرگونه کود ، مواد بهساز خاک ویا مواد بهبود دهنده رشد شیمیایی ،آلی یا زیستی به موارد زیر توجه فرمائید.

۱-شماره ثبت : همه کودهایی که بعد از تاریخ ۹۴/۸/۲۱ در سطح کشور عرضه می گردند باید دارای شماره ثبت روی بسته بندی کود باشند .

۲- برچسب : مشخصات کودها روی برچسب کود درج گردیده باشد نوع کود ، کشور سازنده ، شرکت یا فرد تولید یا وارد کننده و اطلاعات تماس آن شرکت باید به زبان فارسی و خوانا درج گردد .

۳- اطمینان از صحت شماره ثبت : به منظور اطمینان از صحت شماره ثبت و مندرجات درج شده در برچسب کودها ، شماره ثبت درج شده را به شماره ۳۰۰۰۶۴۶۴۲۴ پیامک ویا به پایگاه الکترونیکی مواد کودی به نشانی www.kswri.ir  مراجعه نمایید .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=27767
  • دیدگاه‌ها برای اطلاعیه جهادکشاورزی انار در خصوص نحوه استعلام از صحت شماره ثبت و مندرجات درج شده در برچسب کودها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.