تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
13

برگزاری گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان انار+تصاویر

  • کد خبر : 26474
  • 05 دی 1398 - 12:18
برگزاری گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان انار+تصاویر

به منظور ارائه فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای و تجلیل از فعالان این حوزه مراسمی در تالار شهر انار برگزار گردید.

 

به گزارش صدای انار، ۴ دیماه به منظور ارائه فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای و تجلیل از فعالان این حوزه مراسمی در تالار شهر انار برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر،  انارکی محمدی نماینده مجلس، مهندس صیفوری معاون حمل و نقل اداره کل و جمعی از مسئولین شهرستان انار همراه بود فعالیت های راهداری شهرستان تشریح و مسئولین شهرستان ایراد سخنرانی نمودند.

انارکی محمدی  در این مراسم ضمن تبریک به تلاشگران این عرصه بیان کرد: ‌فعالیت‌های این اداره شامل نگهداری حوزه راه‌های روستایی و شهری، اصلاح شیب شیروانی، خط کشی جاده‌ها، تیغ زنی، رفع نقاط حادثه خیز، نصب علایم راهنمایی رانندگی، اصلاح گاردریل، درزگیری، خاکریزی دهانه پل‌ها، شستشوی خیابان‌ها، نمکپاشی، نصب شبرنگ، نصب چراغ چشمک زن، ترمیم آب ورودی‌ها، نصب چشم گربه‌ای، روکش آسفالت راه روستایی، تعمیر ماشین آلات جاده‌ای، لکه گیری و روکش آسفالت، پاکسازی صحنه تصادف جاده‌ای ودیگر فعالیت‌ها است.

مهندس انارکی تصریح کرد : در دوره نمایندگی بنده اقدامات و پیگیری‌های خوبی در حوزه راه صورت گرفته است که می‌توان به شانه سازی‌های محور‌های بزرگراهی و فرعی، دو بانده کردن محور رفسنجان نوق انار ، تسطیح محور کشکوئیه به نوق اشاره کرد.

انارکی محمدی ادامه داد: همچنین پیگیری‌هایی در خصوص تعیین پیمانکار برای احداث آزادراه محور بندرعباس نطنز صورت گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:در مورد راه‌آهن نیز مکاتبات خوبی به منظور احداث خط ریلی از مهریز تا بیاض صورت گرفته است و در دستور کار می‌باشد

وی با توجه به اقدامات ارزنده‌ای که در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان انار صورت گرفته، از مهندس علینژاد و همکاران ایشان تشکر نمودند.
در پایان از پیشکسوتان حوزه راه و پرسنل اداره که همراه با خانواده هایشان حضور داشتند تجلیل و رژه موتوری نیز برگزار گردید.

عکس:منصور زارع

     

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=26474
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.