تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
14
فرماندهی انتظامی انارخبر داد:

دستگیری پزشک قلابی در انار

  • کد خبر : 23837
  • 22 مرداد 1398 - 15:19
دستگیری پزشک قلابی در انار

فرمانده انتظامی اناراز دستگیری پزشک قلابی که با تشکیل گروهی تحت عنوان “طب سنتی” اقدام به طبابت سنتی شهروندان اناری می‌کرد، خبر داد.

فرمانده انتظامی اناراز دستگیری پزشک قلابی که با تشکیل گروهی تحت عنوان “طب سنتی” اقدام به طبابت سنتی شهروندان اناری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با ایجاد کانال تلگرام و واتس آپ تشکیل و با عضو یابی بانوان اقدام به تبلیغ و طبابت شهروندان می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد متهم به صورت غیرقانونی، افراد مبتلاء به بیماری‌های زنان و …را با تجویز گیاهان دارویی و طب سنتی (حجامت) با اخذ مبالغی در شهرستان انار درمان می‌کند.
وی ادامه داد:مامورین پلیس اطلاعات ضمن هماهنگی قضایی در معیت مامورین اداره بهداشت متهم را طی عملیاتی حین پذیرش بیماران در شهرستان دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی مشخص شد بیش از یکسال و نیم است که در شهرستان مشغول ویزیت بیماران بوده است.
خلیلی نژاد اظهار داشت:متهم این داروها را به صورت کاملا غیرقانونی و دست ساز و بدون هیچگونه تاریخ تولید و انقضاء تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده است.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد ضمن تاکید بر اطلاع فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ارتکاب این قبیل جرائم توسط افراد کلاهبردار بیان داشت: با تمام متخلفان مداخله گر در کار پزشکی برخورد قانونی خواهد شد و مردم باید نسبت به سوء استفاده فرصت طلبان هوشیار باشند و برای دریافت درمان های طب سنتی به مراکز علمی و مجاز مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : ۱۱
  1. احسنت سرهنگ تشکر وسپاس فراوان از شما و همکارانتان

  2. سلام سرهنگ خلیلی من خواهش دارم با خانم ……………….که این گروه طب سنتی را در انار راه انداخت برخورد کنید فقط هم زنها را در این گروه عضو میکرد و اسباب مشاوره راه انداخته بودند با این دکتر قلابی من خانم خودم عضو گروه بود وقتی فهمیدم دکتره قلابی هست سریع خارج شدیم از گروه این خانم مدیر گروه مقصر هستش تحقیق کنید چرا فقط زنها را تو گروه عضو میکردند. به پلس فتا دستور بدهید این گروه و برخی افراد موثر در این گروه طب سنتی را رد گیری کنند با تشکر

  3. خدا عمرتون بدهد سرهنگ که حواستون به همه جا هست پاینده باشید اقتدار پلیس یعنی همین

  4. سرهنگ تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر

  5. ایول الله سرهنگ خدا عمرتون بدهد جناب خلیلی دزدان گوسفندان و پسته ها را هم همینطور که این دکتر قلابی را به دام انداختید بگیریدشون و محاکمه کنید تشکر فراوان زنده باشید

  6. کاش دادگاه انار اقدام محکمی انجام بدهد تا دیگر کسی جرات این کارها نکند که بی مدرک دست به کارهای طبابت بزند . جناب سرهنگ خلیلی و همکاران محترم شما در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خسته نباشید عرض دارم .

  7. سرهنگ خلیلی سلام علیکم خسته نباشید
    مصاحبه شما دقیق و مستند است و هیچ شکی در مورد آن نیست چون متهم در اختیار پلیس اطلاعات بوده و تحقیقات میدانی پلیس هم و گزارشات مردم هم کمک کرده است و حجت را برهمه تمام کردید واقعا متشکریم همه منتظریم ببینیم دادگستری محترم شهرستان انار چه حکمی در مورد این پزشک قلابی میدهد. با تشکر مخصوص از شما و همکاران زحمتکش شما در نیروی انتظامی
    به احترام همه شهدای نیروی انتظامی و حافظان امنیت اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  8. جناب سرهنگ خسته نباشید خدا قوت دست حق همراهتان . ارادت داریم

  9. اجرتون با سیدالشهدا جناب سرهنگ خلیلی

  10. سرهنگ خلیلی و سایر عزیزان نیروی انتظامی خسته نباشید دلاوران خواهشمندیم با این افراد و این شخص دکتر قلابی برخورد قاطعانه بشود یا علی مدد

  11. صدای انار شما که اینقدر اطلاع رسانیتون عالیه و با ساز و دهل چنین خبری رو چند بار،با چند تیتر به اطلاع مردم رسوندین
    یه پیگیری بکنید و ببینید ایا با تمام افرادی که تو این چند ماه گذشته مثل این اقا طب سنتی انجام میدادن و همچنان در امین شهر و خیابان امامزاده و … انجام میدن چنین رفتاری شده؟؟؟
    این اقا اولین نفری نیست که تو انار به اصطلاح مدرک نداشته و درمان میکرده،پس چرا اینقدر بزرگ شد؟؟؟