19

مصاحبه با آرزو عامری،فرهیخته،مولف،فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور واحد انار و عضو تحریریه صدای انار

  • کد خبر : 23552
  • 14 مرداد 1398 - 16:51
مصاحبه با آرزو عامری،فرهیخته،مولف،فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور واحد انار و عضو تحریریه صدای انار

دانشگاه پیام نورواحدانار که مسافت انچنانی با شهر ندارد بهترین گزینه برای ادامه تحصیل برای افراد کارمند و خانم های خانه دار است.

خانم عامری، در ابتدای مصاحبه کمی از خودتان بگویید، اینکه در چه رشته‌ای تحصیل کردید و کدام دانشگاه. اولین کتاب‌تان کی منتشر شد و چه کتاب‌ها و مقالاتی تاکنون منتشر کرده‌اید؟

اینجانب آرزو عامری متولد ۱۳۶۵ در نائین از نواده های میرزا رضا خان

به مدت هفت سال ساکن شهرستان انار(همسر دکتر جلالیان)

فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور واحد انار (ورودی سال۱۳۹۵)و دانشجوی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی واحد یزد

اینجانب مولف ۵ کتاب حقوقی با این عناوین(نحله و اجرت المثل،ارث و دیه،جرم فحشا در دنیای مجازی،جایگاه پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری و اینترنتی،پیشبرد اهداف پیشگیرانه از ارتکاب جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح) در طی دوران تحصیل به دلیل علاقه ایی که به پژوهش داشتم مشغول به تهیه و جمع آوری مطالب کتاب هایم بودم و به دلیل مراحل پیچیده و وقت گیر برای گرفتن مجوز برای چاپ در یک زمان مطالب را برای ویراستاری و دیگر مراحل تحویل ویراستار و ناشر دادم که در اردیبهشت به چاپ رسیدند .

به دلیل سهولت استفاده عموم و فایل الکترونیکی  کتاب هایم  در سایت قانون یار و پیام دانشگاهی به آسانی با سرچ اسم و فامیل بنده قابل دانلود هستند.

مقاله های بنده خلاصه میشوند در هشت مقاله که از سال ۹۶ برای همایش ها ارسال کرده ام  دوتای آن ها بین المللی هستند که در سایت قانون یار و سیلویکا قابل دانلود هستند وسه مقاله دیگر که تحت عنوان کنفرانس ملی iscدر شیراز ارائه شدند که در پایگاه استناد علوم جهان اسلام نمایه شده اند.

از افتخارات اینجانب کسب عنوان پژوهشگر برتر سال ۱۳۹۷.و عضویت در انجمن حقوقدانان ایران و عضویت در همایش ملی مطالعات پژوهشی جامع علوم انسانی و عضویت اهل قلم میباشد.

از نظر بنده دو کتاب فحشا در فضای مجازی و جایگاه پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری و اینترنتی موضوع های هستند که عوام مردم میتوانند از مطالب آن بهره ببرند.

مثال :آشنایی با جایگاه پلیس فتا،چگونگی شناخت خطرات آسیب های اینترنتی و پیشگیری از آن برای حفظ خانواده، اکثر افراد متاسفانه بدون داشتن آگاهی با استفاده از فضای مجازی مورد سوء استفاده قرار میگیرند.

ماجرای “برابری دیه زن و مرد” و علت صدور رأی وحدت رویه اخیر از سوی دیوان عالی کشور چیست؟

نرخ دیه یکی از مباحثی است که هم جنبه حقوقی دارد و هم شرعی همیشه وضع قانون در مورد این موضوع چالش های زیادی را تجربه کرده است طبق ماده ۳۰۰ قانون مجازات اسلامی دیه قتل عمدی و غیر عمدی زن نصف دیه مرد مسلمان است.

طبق اخباری تازه منتشر شده است این دیه در حوادث برابر است از انجا بیمه شخص ثالث افراد پرداخت یکسان دارندپس جنسیت تغییری در پرداخت ندارد.

با توجه به قانون‌اخیر دیه زن و مرد در تصادفات برابر است .

تبصره ماده ۵۵۱قانون اسلامی سال ۹۲مقرر گردیده جنایاتی اتفاق بیوفتد که مشخص شود زیان دیده مرد نیست تفاوت دیه زن و مرد از محل  منابع صندوق تامین خسارات بدنی پرداخت شود .

لازم به ذکر است دیه سال ۱۳۹۸- ۲۷۰ میلیون تومان در ماه های عادی و در ماه های حرام ۳۶۰ میلیون تومان می باشد.

و سخن پایانی…

بنده یک زن متاهل ،خانه دار و مهمتر از همه یک مادر هستم .به خانم های علاقه مند به تحصیل توصیه میکنم زندگی ،کارهای منزل ،نگهداری از بچه را بهانه قرار ندهند چون خواستن توانستن است ، انسان با امید زنده است، از نظر من تحصیل و پیشرفت بهترین امید محسوب میشوند .

دانشگاه پیام نورواحدانار که مسافت انچنانی با شهر ندارد  بهترین گزینه برای ادامه تحصیل  برای افراد کارمند و خانم های خانه دار است.

دانشگاه پیام نور انار دارای هئیت علمی و اساتید و کادر آموزشی دلسوز میباشد که جا دارد از زحماتشان کمال تشکر را داشته باشم منجمله  مدیریت دانشگاه جناب اقای دکتر ناجی ،جناب اقای دکتر احمدی واستاد حسن سلیمی و جناب اقای علی ناجی زاده که در امر تحصیل مرا یاری نمودند و مشوق دانشجویان برای ادامه تحصیل میباشند.

من الله توفیق

لازم به ذکر است سرکار خانم آرزو عامری عضو تحریریه پایگاه خبری صدای انار می باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23552
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای مصاحبه با آرزو عامری،فرهیخته،مولف،فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور واحد انار و عضو تحریریه صدای انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.