تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
13

افتتاح زیرگذر گلشن انار پس از سالیان سال

  • کد خبر : 23309
  • 26 تیر 1398 - 23:42
افتتاح زیرگذر گلشن انار پس از سالیان سال

زیرگذر گلشن انار پس از سالیان سال افتتاح شد.

به گزارش صدای انار،در سفر دکتر فدایی استاندار محترم کرمان به شهرستان انار با حضور هیئت همراه و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و محلی چند طرح عمرانی مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت که یکی از این طرح ها زیرگذر امام حسین(ع) گلشن که در مسیر جاده ترانزیتی یزد کرمان که دهستان گلشن انار را به شهرک رزمندگان گلشن به هم متصل مینماید توسط ایشان افتتاح گردید.

لازم به ذکر است این زیرگذر با هزینه ای بالغ بر بیست و دو میلیارد و دویست میلیون ریال معادل(دو میلیارد و دویست و بیست میلیون تومان) که ازاین مبلغ دومیلیارد و صد میلیون تومان بودجه طرح ملی سازمان منابع راهداری کشور و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی که دهیاری و شورای اسلامی مبلغ صد و بیست میلیون تومان هزینه روشنایی و جدول گذاری کرده این پروژه از سال ۱۳۸۶ آغاز و فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

با احداث این زیرگذر جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰نفر، و ۷۰۰خانوار میتوانند از این طرح استفاده نموده و خطرات ناشی از ترافیک جاده مواسلاتی مرتفع گردد.

لازم به ذکر است این پروژه به همت آقای حاج حسن ذوالفقاری عضو شورای اسلامی گلشن و سایر اعضای شورا و دهیاری به بهره برداری رسید.

فدایی  در مورد اشتغال جوانان و رفع مشکل بیکاری عنوان نمودند با توجه به اینکه امسال این شهرستان به لطف خدا دارای محصول خوبی میباشد مدیریت و مشارکت مردم در ایجاد کارگاه های زود بازده و ایجاد رونق صنعت گردشگری و بوم گردی میتواند کمک قابل توجهی به این مشکل نماید و مشارکت سرمایه گذاران محلی و بومی و حمایت دولت میتواند گام بلندی در این راستا برداشته شود که هم ایجاد سرمایه و هم ایجاد سرمایه و هم ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار باشد.

پس از سالیان سال،

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بابو حالو