تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
21

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: چرا پزشکان اناری در شهر خود نمی مانند؟

  • کد خبر : 18248
  • 26 آبان 1397 - 23:12
معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: چرا پزشکان اناری در شهر خود نمی مانند؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: چرا پزشکان اناری که به انار می آیند در شهر خود نمی مانند؟ ما نباید توقع داشته باشیم وقتی یکی پزشک اناری در شهر خود نمی ماند ،دانشگاه علوم پزشکی به دنبال پزشک بگردد.

به گزارش صدای انار،مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در اولین مجمع سلامت شهرستان انار اظهار داشت:مردم شهرستان انار نردیک به شهریزد هستند و در خصوص مسائل بهداشت و درمان توقعات زیادتری از مسئولین بهداشت و درمان استان کرمان دارند.

وی گفت:بدهی ۲ میلبارد تومانی بیمارستان انار پرداخت شده است  و متخصص رادیولوژی،اطفال و چند متخصص دیگرکه کمبود شهرستان است برنامه ریزی شده و قرار شد تا پایان ابانماه که پزشکان طرحی در کل کشور تقسیم می شوند ،متخصص رادیولوژی و چند متخصص دیگر که در انار نیاز است از طرف دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به انار اختصاص داده شود.

وی افزود:از خدماتی که شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه به بخش بهداشت و درمان شهرستانهای رفسنجان و انار می دهد صمیمانه تشکر میکنم.

مهندس انارکی محمدی تصریح کرد: با پیگیریها و جلسات متعددی که با مسئولین امین شهر و انار و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص راه اندازی اورژانس امین شهر داشتیم،مجوز اورژانس گرفته شده و بزودی مرکز اورژانس امین شهر راه اندازی شده تا مردم این منطقه بتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

علی زهرودی فرماندار در این جلسه سلامت را یک هدف و اولویت اجتماعی دانست و افزود تشکیل مجمع سلامت شهرستان میتواند رویکردی موثر بر ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

فرماندار انار گت: با توجه به موقعیت شهرستان انار و عبور مسافرین و مراجعات زیاد به شبکه بهداشت و بیمارستان انار نیاز به رسیدگی و توجه خاص دارد.
زهرودی با اشاره به همکاری و مساعدت خیرین در امر سلامت و هزینه کرد قریب به ۱۸ میلیارد تومانی دولت در این امر افزود ، در صورت مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ، خیرین نیز در این امر بیش از پیش ترغیب خواهند شد.

حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر هم در این جلسه بهداشت را بر خلاف بسیاری از خدمات دیگر ، امری همگانی دانست که آحاد مردم بدان نیاز دارند که توجه ویژه تمامی مسئولین بخصوص دانشگاه علوم پزشکی را میطلبد.

در ادامه حسین جلالیان رئیس شورای شهر انار در خصوص کمبودپزشک متخصص  اطفال،سونوگرافی،مغز و اعصاب،بیماریهای عفونی در شهر انار گلایه مند  و خواستار رفع این موضوع شد.

دکتر میرزا بیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص کمبود بعضی از پزشکان متخصص در شهر انار گفت: ما هم مثل شما کمبودها را حس میکنیم و حتی از لحاظ علمی کمبودهای دیگری را هم در بخش درمان در شهرستان مشاهده میکنیم ولی کمبود پزشکان متخصص مشکل کشوری میباشد و در شهرستان رفسنجان هم با این مشکل مواجه هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه افزود: چرا پزشکان اناری که به انار می آیند در شهر خود نمی مانند؟ ما نباید توقع داشته باشیم وقتی یکی پزشک اناری در شهر خود نمی ماند ،دانشگاه علوم پزشکی به دنبال پزشک بگردد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دولت احمدی نژاد باید بیمارستان انار تکمیل می شد نه الان
    بعدشم خدمات دهی یزد بهتره میرن اونجا.انار بیمارستانش مگه چه عملی انجام میشه‌؟!

  2. قشر از خود راضی و پول دوستی شدن اکثرشون!