تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
16

نواختن زنگ کتابخوانی درمدرسه دخترانه آزادی طلب امین شهر+تصاویر

  • کد خبر : 18104
  • 23 آبان 1397 - 12:51
نواختن زنگ کتابخوانی درمدرسه دخترانه آزادی طلب امین شهر+تصاویر

صبح امروز،زنگ کتاب و کتاب خوانی با حضور تعدادی از مسئولین انار و امین شهر در مدرسه دخترانه آزادی طلب امین شهر نواخته شد.

به گزارش صدای انار،صبح امروز چهارشنبه ۲۳ آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسمی باحضور مسئولین شهرستان انار و امین شهر در دبیرستان دخترانه ربابه آزادی طلب این شهر برگزار گردید .

این مراسم همراه با سخنرانی و نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی همراه بود.

در این مراسم آقای صادقیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن ارائه گزارش از وضعیت کتابخانه های عمومی به تشریح برنامه های هفته کتاب پرداخت.افتتاح دو نمایشگاه در مناطق روستایی و مرکز شهرستان،برگزاری جشنواره عکس موبایلی با عنوان حال خوش خواندن،اهدا کتاب به مدارس برگزار نشست های کتاب خوانی در کتابخانه ها و مدارس،مساجد و پایگاه های بسیج،برگزاری نشست کتاب خوان ادارات شهرستان،برگزاری مسابقات کتابخوانی و عضویت فراگیر و رایگان در کتابخانه های عمومی از مهمترین برنامه های مورد اشاره رئیس کتابخانه عمومی شهرستان انار در این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم حاج آقا فلاحی امام جمعه امین شهر و آقای ناجی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار در خصوص فرهنگ و فواید کتاب و کتابخوانی و اهمیت کتابخوانی و مطالعه در جامعه سخنانی ایراد نمودند. این مراسم همراه با نمایشگاه کتاب و اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان این آموزشگاه همراه بود.

عکس و گزارش:عباس غلامرضایی

     

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18104
  • دیدگاه‌ها برای نواختن زنگ کتابخوانی درمدرسه دخترانه آزادی طلب امین شهر+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.