تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
14

انهدام باند سارقین پسته در شهرستان انار

  • کد خبر : 16874
  • 01 مهر 1397 - 15:51
انهدام باند سارقین پسته در شهرستان انار

فرمانده انتظامی انار از دستگیری باند سارقان پسته در شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاددر تشریح خبر بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت پسته از مزارع پسته در شهرستان انار ،موضوع دستگیری سارق یا سارقان دردستورکار ویژه در پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی, پلیسی ومراقبتی،سارقان را شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان به دام انداخته و دستگیر کردند.
خلیلی نژاد با اشاره به دستگیری سه سارق در این رابطه گفت ارزش ریالی پسته های مسروقه حدودا ۱۵۰میلیون ریال بوده و در تحقیقات اولیه با توجه به کشف پسته های سرقتی از منزل سارقین و اقدامات فنی به سرقت از باغی مشخص که طی سه مرحله مورد دستبرد قرار گرفته بود اعتراف و تحقیقات فنی بیشتر در خصوص سایر سرقتهای احتمالی در حال بررسی است.
سرهنگ خلیلی نژاد : ضمن تاکید بر توجه به هشدارهای پلیسی در کاهش سرقت بیان داشت:طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر در این شهرستان تا رسیدین به نقطه امنیتی مطلوب ادامه داشته و از کشاورزان محترم نیر تقاضا داریم در فصل برداشت پسته برای باغات خود نگهبان گمارده تا زمینه ارتکاب سرقت فراهم نگرددو ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=16874
  • دیدگاه‌ها برای انهدام باند سارقین پسته در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.