تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
13

افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

  • کد خبر : 15369
  • 07 تیر 1397 - 23:32
افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر

طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی انار افتتاح شد.

به گزارش صدای انار،طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان،امام جمعه انار وجمعی از پرسنل دانشگاه افتتاح شد.
در این مراسم دکتر رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار ضمن خوش آمد گویی به حضار در این طرح افزود:طرح ضیافت اندیشه به مدت چهار روز به طول می انجامد و در دو دوره با موضوع تاریخ تمدن و معرفت شناسی برگزار می‌شود و این طرح با همت دفتر نهاد رهبری صورت گرفته و ویژه اساتید دانشگاه های آزاد و دولتی می باشد .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت اساتید از ارکان اصلی دانشگاه محسوب می‌شوند و از مهمترین وظایف آنها مقابله با تهاجم فرهنگی است.
دکتر قدیری در ادامه افزود:این طرح در جهت آشنایی اساتید با دفاتر نهاد رهبری و دفتر فرهنگ اسلامی است و دومین طرح در دانشگاه آزاد اسلامی انار می باشد .
در ادامه این مراسم دکتر انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی افزود:شهید بهشتی یکی از مغزهای متفکر انقلاب اسلامی بودند و شخصیتی کامل و جامع بود که حضرت امام خمینی در مورد آن فرمود:بهشتی یک ملت بود.
ایشان افزودند:عظمت انسان نه دارای سقف و نه دارای ته می باشد و بی نهایت و نامحدود است که خداوند به انسان عطاء نموده و او نمی تواند خدا باشد ولی می تواند خدایی باشد
دکتر انصاریان در ادامه ابراز داشت عمده ترین آیات قرآن در مورد حیات نا متناهی و آخرت انسان می باشد به خاطر اینکه انسان خود را دلبسته به این دنیا نکند و این فناوری را بپذیرد .
از دیگر سخنرانان این طرح امام جمعه شهرستان بود.
حجه الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و انقلاب اسلامی اظهار داشت:دشمن قصد براندازی نظام جمهوری را داشت که بعد از حادثه هفتم تیر باعث شد که مردم نظام خود را بشناسند .
ایشان در ادامه افزود:ضیافت اندیشه یک طرحی است که باعث افزایش و علم و آگاهی می شود و انسان باید همیشه طالب علم باشد.

 

  

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15369
  • دیدگاه‌ها برای افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی انار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.