تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

چرا بعضی از مسوولین شهرستان انار بانوان اناری را محدود می کنند؟!

  • کد خبر : 14832
  • 13 خرداد 1397 - 19:34
چرا بعضی از مسوولین شهرستان انار بانوان اناری را محدود می کنند؟!
یکی از بانوان اناری در خصوص بی مهری برخی از مسوولین شهرستان انار به قشر بانوان شهرستان گلایه ای به پایگاه خبری انار راسال کردند .

یکی از بانوان اناری در خصوص بی مهری برخی از مسوولین شهرستان انار به قشر بانوان شهرستان گلایه ای به پایگاه خبری صدای انار ارسال کردند که به شرح زیر می باشد.

با عرض سلام خدمت مسئولین شهرم
همه مسئولین همیشه در گفتار میگویند که ما برای جوانان در حال تلاشیم و بهترین را برای جوانان و بانوان رقم میزنیم،در صورتی که بعضی از مسئولان پای عمل که می رسد دیگه گفتار و قول خودشان را هم زیر پا میگذارند.
در رابطه با ورزش جوانان انار چرا آنچه به نفع جوان اناری هست رقم نمیخورد.؟
چرا در عرصه ورزش بانوان را دست کم میگیرید؟
چرا برای تماشای مسابقات بانوان نباید حضور داشته باشند؟
کی میخواهید بفهمید که انار شهرستان شده است و جدا از دیگر از شهرستانها نیست؟انار کی باید در مسیر پیشرفت قرار بگیرد؟بعضی از مسئولان کی میخواهند با فکر باز انار را به جایگاه عالی برسانند؟الان در عهدی قرار نداریم که بانوان نادیده گرفته شوند و فقط خانه دار باشند .

این حق یک بانوی ایرانی و اناری است که پا به پای مردان خوش بدرخشد.
چرا توانایی های بانوان شهرمان را نادیده میگیرید و جلوی درخشیدن در سطح استان و کشور این قشر از جامعه گرفته میشود.
چند روز پیش موضوعی را در خصوص ممنوعیت دو تن از بانوان شهرم در خصوص داوری مسابقات والیبال آقایان جام رمضان شنیدم که واقعا تاسف خوردم، این دور از انصاف است که جلوی منشی و داوری دو بانوی محترم شهرمان گرفته شود تا در مسابقات مهم والیبال آقایان که در حال برگزاری است ،به دلیل کمبود داور، بی نظمی و خلل وارد شود.در صورتی که قبل از برگزاری این مسابقات بعضی ازمسئولین شهرستان در خصوص این موضوع اطلاع داشتند و گفته بودند اگر در استان به این شکل است شما هم طبق  قوانین استان  عمل کنید .حال این سئوال مطرح است و روی سخنم به مسئول محترمی است که در ابتدا حضور این دو بانو را میدانسته ولی بنا به چه دلایلی در وسط برگزاری مسابقات مخالفت خود را اعلام کرده است: با حضور بانوان که در تماشای مسابقات مخالفت کردید اما وقتی با داوری این دو بانو اطلاع کامل داشتید  چرا به یکباره دقیقا زمان اوج برگزاری مسابقات باعث بر هم خوردن نظم مسابقات  شدید؟در صورتی که این دو بانو محترم با حجاب کامل در محل برگزاری مسابقه حضور داشتند. این بی احترامی به این دو بانوی ورزشکار را چگونه جبران خواهید کرد؟
چرا انار باید تافته جدا بافته از دیگر شهرستان ها باشد و در حق جوانان و بانوان انار اینقدر اجحاف شود ، در حالی که در تمامی شهرستان ها بانوان به عنوان منشی و داور در مسابقات لیگ استان در کنار مردان قرار دارند.
این حق یک بانوی اناری است که در تمام عرصه ها خوش بدرخشد بدون هیچگونه تبعیض .
کاش فرهنگ رفتار با بانوان هم در شهرمان پیشرفت کند.

تصاویری از حضور بانوان بعنوان داوران منشی در مسابقات والیبال  لیگ استان کرمان و لیگ کشور

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سلام دم اون خانمی که این مطلب و گذاشته دمش گرم این دو بانو از بهترین داوران بانوان شهرستان هستند و با وجود آنها بازی نظم خاصی داشت از وقتی که با ورود آنها مخالفت شد برای تماشا بازی که تو این دوشب رفتیم حتی آقایونی که به اصطلاح جایگزین این خانمها شده بودند یادشون میرفت شماره بندازن یا ما باید از تو تماشاچیان یاد آوری میکردیم یا اطرافیان واقعا واسه همچین مسئولینی متاسفم که فقط خودشونو میبینن انگار نمیخوان از خواب بیدار بشن و بدونن که ……….

  2. این مسئولین که دم از عدالت می زنن دم از دین و ایمان ووووو میزنن اخه آدم مسلمون یا از اولش مخالفت میکردین یا میذاشتید تا آخر احضور داشته باشن این کار درستیه که شخصیت اونا رو زیر سوال میبرید مگه چه کار اشتباهی انجام میدادن اتفاقا با وجود خانمها نظم بهتری داشت بازیها و بازیکنان راحتر خشم خودشون رو کنترل میکردن و ناسزا نمیگفتند ! حیف که تو این انار داریم تلف میشیم از دست بعضی خودخواهیا ! اگه کنسرت میخاد برگزار بشه مخالفت میکنن اگه جشن باشه مخالفت میکنن اگه عروسی باشه دخالت میکنن وووو شما درسی که یاد گرفتی پس بده و مردم و به راه راست هدایت کن هر کسی راه خودشو بره چه کاریه اعتقادات خودتونو به زور به مردم تحمیل میکنید بابا قبول کنید هر کسی قراره تو گور خودش بخوابه???????

  3. سلام این دو بانوی عزیز خودشان مخالف بانوان در سالن بودند ودرب سالن را به روی تماماشاچیان خانم را بستند

    • در جواب هنتظر
      ما هم شاکی شدیم و بعد از توضیحات متوجه شدیم
      همون خانم بزرگوار که فرمودید ایشون علاوه بر اینکه کار داوری انجام میدادن نایب رئیس هیات هم بودن و در غیاب آقای میرکی که در بستر بیماری بودند ایشون جوابگو بودن و از ایشون خواسته شده بود که در رو ببندند وگرنه سطح فرهنگ ایشون خیلی بالاتر از ایناست .

  4. والا شهربابک تماشا چیان خانومم برا تماشا میرن تو شهرستان انار خانوم ها بیشتر والیبالین وقتی جلو گیری کنن اقایون هم برا تماشا نمیان بازی کنان هم دل سرد میشن بازی والیبال بدون تماشاگر هیچ فایده ای نداره والیبال هیچ پوشتو وانه ای نداره تو انار هرگز هم والیبال انار ب جایی نمیرسه اقایه میرکی واقعا داره تلاش خودش انجام میده ولی بدون همایت مردم انار تلاش اقایه میرکی بی فایدس مرد های انارم که ماشالا اصلا ورزش دوست نیستن اگر خانوم های شهر ما بتونن برا والیبال اقایون کاری کنن مردها که هیچ