تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
6

همایش شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان انار برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 14146
  • 10 اردیبهشت 1397 - 23:27
همایش شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان انار برگزار شد+ تصاویر

فرماندار انار گفت:شوراهای شهری و روستایی از ظرفیت نیروی های انسانی استفاده و نظرات و ایده های جوانان منطقه را جمع آوری و به مسئولین شهرستان انعکاس دهند.

به گزارش صدای انار،۱۰ اردیبهشت همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان انار با حضور فرماندار ،نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس،امام جمعه امین شهر،فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان،معاونین فرماندار،روسای ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس زهرودی فرماندار انار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،۹ اردیبشهت روز شورا را به تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت.

فرماندار انار گفت:شوراهای اسلامی بهترین موقعیت و فرصت برای خدمت کردن به مردم به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه شورای شهر پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ادارات، نهادها و شورای اسلامی شهر انار وجود دارد که باید تقویت شده و تداوم پیدا کند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی شوراهای اسلامی این است که مشکلات و دغدغه‌های مردم توسط نمایندگانشان در این نهاد به گوش مسوولان رسانده شود و هرگونه اهمال در انجام این رسالت خطیر غیر قابل چشم‌پوشی و اغماض است.

مهندس زهرودی از اعضای شوراهای شهر و روستا خواستند که به مردم مشاوره دهند و با توجه به بحران آب در منطقه و خسارتهای چند سال اخیر به محصول پسته مردم را ترغیب به کشتهای جایگزین کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: شوراهای شهری و روستایی از ظرفیت نیروی های انسانی استفاده کرده  و نظرات و ایده های جوانان منطقه را جمع اوری و به مسئولین شهرستان منعکس کرده تا از این ظرفیتها در پیشرفت شهرستان استفاده شود.

فرماندار انار گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و مصوبات جلسات خود را پیگیری کرده تا نتیجه مصوبات حاصل شود.

در ادامه مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شوراها مهمترین حلقه ایست که می تواند به مردم کمک کند و دغدغه و مشکلات مردم را پیگیری کند و ما به این روحیه شما افتخار می کنیم.

وی گفت: همه ما باید از ظرفیتها و موقعیتهایی که در شهرستانهای انار و رفسنجان در حال اتفاق افتادن است استفاده کنیم.

مهندس انارکی افزود: سالهای سال کسی به شهرستانهای رفسنجان و انار نیامده ولی الحمدالله با تعامل و ارتباطات تاکنون توانسته ایم مسئولین عالی رتبه کشوری را به شهرستانهای انار و رفسنجان بیاوریم  و وقتی مسئول در این مناطق می آید و مشکلات منطقه،وضعیت مردم،وضعیت محصول منطقه را می بیند با وضعیت منطقه آشنا شده و نامه و درخواستی از این مناطق به این مسئول ارسال شود، با توجه به حضور ذهن این مسئول از منطقه درخواستها را در دستور کارش قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان انار در بحث منطقه ویژه اقتصادی اقدامات خوبی صورت گرفته و موافقتهای اولیه انجام شده و با توجه به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان انار و دیدن وضعیت منطقه این اعضا قطعا در صحن علنی مجلس در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با این طرح موافقت خواهند کرد و انشاالله در سالهای آینده این مهم تحقق می یابد.

 وی گلایه ای از برخی رسانه های محلی شهرستان داشتند و گفتند: بیائیم انرژی هایمان را به هم افزایی و اتحاد و همبستگی صرف کنیم نه به تخریب همدیگر و اگر میخواهیم شخص بومی راتخریب کنیم  در داخل شهر باشد نه بیرون از شهر

عکس: منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14146
  • دیدگاه‌ها برای همایش شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان انار برگزار شد+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.