تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
3

پیام تقدیر و تشکر مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار در پی حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام

  • کد خبر : 12820
  • 02 اسفند 1396 - 12:23
پیام تقدیر و تشکر مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار در پی حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام

مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار با صدور یامی از حضور باشکوه مردم شهید پرور شهرستان انار در مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر و شکر نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.

مردم بابصیرت و ولایتمدار شهرستان انار با حضور پرشور و شکوهمند خود در مراسم معنوی استقبال،تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن اعلام وفاداری خود به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب،صفا و معنویت سالهای دفاع مقدس را زنده کردند و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزودند که اجر و پاداش آن در نزد خداوند و شهدا محفوظ خواهد ماند.

به راستی مردم با این استقبال بی نظیر خود نشان دادند قدرشناس کسانی هستند که جان عزیز خود را در راه استقلال و امنیت میهن اسلامی از دست دادند و انشاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ شهدای گرانقدر باشیم.

تردیدی نیست حضور حماسی آحاد مختلف مردم در این مراسم،درخور شایسته ترین تقدیر و سپاس است و بر خود واجب می دانم صمیمانه از همراهی، پشتیبانی و مساعدت عموم مردم شهید پرور این شهرستان ،نهادها،ارگان‌ها و اداراتی که با تلاش خالصانه مقدمات برگزاری این مراسم معنوی و باشکوه را فراهم آوردند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند منان توفیقات الهی برای آنها آرزومندم.امیدوارم این زحمات علاوه بر جلب رضوان الهی به ‌عنوان باقیات‌الصالحات در پرونده معنوی آنان مدنظر حضرت حق قرار بگیرد.

علی زهرودی فرماندار شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12820
  • دیدگاه‌ها برای پیام تقدیر و تشکر مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار در پی حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.