تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
4

پیام تقدیر ائمه جمعه شهرستان انار و امین شهر در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

  • کد خبر : 12817
  • 02 اسفند 1396 - 12:18
پیام تقدیر ائمه جمعه شهرستان انار و امین شهر در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

ائمه جمعه شهرستان انار و امین شهر با صدور پیامی مشترک ازحضور باشکوه مردم شهرستان انار در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
حضور با شکوه و گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان انار و شهر امین شهر و روستاههای اطراف در تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزود .
این حضور باشکوه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشانگر عشق و ارادت مردم مومن و ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت ، امام راحل و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است .

لازم است صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران, آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان شهرستان ، روحانیت معظم ، اصحاب رسانه و هم چنین سپاه وبسیج و نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه و تمامی ادارات و ارگانهایی که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمایم .
اجر و پاداش همه این عزیزان با حضرت زهرا (س)

حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار
عباس فلاحی امام جمعه شهر امین شهر
۱۳۹۶/۱۲/۲

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12817
  • دیدگاه‌ها برای پیام تقدیر ائمه جمعه شهرستان انار و امین شهر در پی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.