تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024
9

امام جمعه انار:پایان داعش ثمره هدایت های رهبری و مجاهدت رزمندگان اسلام

  • کد خبر : 10886
  • 03 آذر 1396 - 14:06
امام جمعه انار:پایان داعش ثمره هدایت های رهبری و مجاهدت رزمندگان اسلام
حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان انارگفت:این پیروزی ثمره هدایت های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله رهبر شجاع حزب الله لبنان و شهیدان سرافراز مدافع حرم و حمایتهای حضرت آیت الله العظمی سیستانی بود.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان انار به وظایف شیعیان در زمان غیبت حضرت ولی عصر اشاره نمود و گفت:از جمله وظایف شیعیان در زمان غیبت شناخت و معرفت و تبعیت و پیروی از امام زمان است که در زمان غیبت، اطاعت از ولی فقیه جامع الشرایط، اطاعت از امام زمان محسوب می شود.

حجت الاسلام منتظری پیروزی جبهه مقاومت در عراق ، سوریه و شکست داعش را تبریک گفت و افزود:رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه‌های تروریستی و داعش را تقویت می کردند تا جبهه مقاومت را به نابودی بکشانند، که با ایستادگی مقاومت و روحیه جهادی رزمندگان جریان مقاومت قضیه برعکس شد.

وی افزود:این پیروزی ثمره هدایت های فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای و مجاهدت رزمندگان اسلام به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله رهبر شجاع حزب الله لبنان و شهیدان سرافراز مدافع حرم و حمایتهای حضرت آیت الله العظمی سیستانی بود.

امام جمعه شهرستان انار به نقش موثر بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در تمام عرصه های سیاسی و انقلابی و اثرگذاری آنها از معجزات انقلاب است.

وی افزود: رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی با حضور در مناطق زلزله‌زده از مسئولین خواستند تلاش‌های خود را مضاعف کنند و به این حد اکتفا نکنند .

امام جمعه انار گفت :با توجه به اینکه بازسازی یکصد واحد مسکونی زلزله زدگان به کمیته امداد امام خمینی استان کرمان واگذار شده است از مردم مومن و فداکار استان کرمان درخواست میشود در این امر خداپسندانه حضور فعال داشته باشند.

وی یاد مرحوم حاج حسین گنجی عضو سی ساله ستاد نماز جمعه را گرامی داشت و گفت :مرحوم حاج حسین گنجی بیش از سی سال در واحد انتظامات نماز جمعه شهرستان انار فعالیت می کرد و برخوردهای بسیار خوب و مهربانانه ایشان در راهنمایی مردم هرگز فراموش نمی شود .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10886
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:پایان داعش ثمره هدایت های رهبری و مجاهدت رزمندگان اسلام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.