تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
9

قطع آب آشامیدنی در برخی نقاط شهر انار و نارضایتی مردم/بی توجهی مدیران به بحران آب

  • کد خبر : 10428
  • 11 آبان 1396 - 21:41
قطع آب آشامیدنی در برخی نقاط شهر انار و نارضایتی مردم/بی توجهی مدیران به بحران آب

ترکیدگی لوله سبب هدر روی آب آشامیدنی در خیابان ابوذر غفاری و میدان بسیج انار شد.

به گزارش صدای انار،عصر امروز ساعت۱۳  به دلیل ترکیدگی لوله آب آشامیدنی در خیابان ابوذر غفاری آب مناطق بالاپاسگاه شهر انار قطع و تا هم اکنون مسئولین مربوطه نتوانسته اند این موضوع را حل کنند و متاسفانه با توجه به اینکه چند نفر ازنیروهای شهرداری  انار به کمک نیروهای سازمان آب آمده اند هنوز حجم وسیعی از آب اشامیدنی در خیابان هدر می رود  و قطعی آب باعث نارضایتی بسیاری از ساکنین این منطقه شده است.

شهر انار  همیشه بدلیل کمبود نیرو  و کمبود امکانات وسایر مسائل دیگر سالیانه مقدار زیادی از آب اشامیدنی اش به هدر می رود و این هدر رفتن آب از ساعت۱۳ امروز تا الان که هنوز ادامه دارد ضعف مدیریتی این سازمان را می رساند.

موضوع کمبود آب در شهر انار امروزه به عنوان یکی از چالش های جدی است که جامعه را تهدید می کند با این وجود به دلیل بی توجهی مسئولان مربوطه و به علت فرسودگی لوله  آب آشامیدنی این شهر در حال هدر رفتن است.

مسئولان اداره آبفای همیشه در سخنان خود می گویند که شهروندان در مصرف درست آب بیشتر دقت کنند و سعی نکنند از آب شرب جهت کارهایی از جمله کشاورزی، و یا شستن وسائط نقلیه استفاده کنند.
اما در کنار این امر توجه مسئولین نیز باید بیش از پیش باشد و نگذارند مقدار زیادی از آّب شرب مورد استفاده شهروندان به خاطر بی‌توجهی این اداره هدر برود.

حال انتظار می رود مسئولان آب و فاضلاب شهری انار با مدیریت قوی تر و اقدام به موقع خود در خصوص تعمیر نقاط آسیب دیده هر چه سریعتر اقدام کنند تا از هدر روی آب  و نارضایتی مردم جلوگیری کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10428
  • دیدگاه‌ها برای قطع آب آشامیدنی در برخی نقاط شهر انار و نارضایتی مردم/بی توجهی مدیران به بحران آب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.