تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024
6

۳۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند

  • کد خبر : 14070
  • 02 اردیبهشت 1397 - 15:25
۳۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از ثبت نام ۳۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه خبر داد.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، سید علی میرافضلی اظهار کرد:مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به صورت همزمان ساعت ۹ صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: ۳۱۰۰ نفر از شهرهای رفسنجان، انار و سرچشمه برای شرکت در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۰۰۰ نفر از طریق سایت و مابقی از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای رفسنجان و انار و اداره تبلیغات اسلامی سرچشمه ثبت نام کرده اند.
وی تصریح کرد: از مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، ۱۵۰۰ نفر از رفسنجان، ۱۰۰۰ نفر از شهرستان انار و ۶۰۰ نفر نیز از شهر سرچشمه هستند.
میرافضلی در خصوص محل آزمون بیان کرد: محل ازمون در شهر رفسنجان و انار در دانشگاه آزاد و شهر سرچشمه سالن ورزشی شهید حاج علی محمدی پور خواهد بود.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان ذکر و تصریح کرد: کارت آزمون نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون با ارائه کارت شناسایی در محل برگزاری توزیع خواهد شد.
میرافضلی با برشمردن جوایز این مسابقه خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۱۵ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۶۷ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14070
  • دیدگاه‌ها برای ۳۱۰۰ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان، انار و سرچشمه ثبت نام کردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.