تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

فرمانده انتظامی انار:خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند

  • کد خبر : 21393
  • 24 اسفند 1397 - 16:54
فرمانده انتظامی انار:خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند

سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار گفت:خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند تا از لحاظ امنیتی مشکلی برایشان پیش نیاید.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی صدای انار»سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اظهار داشت:ضمن عرض تبریک سال نو از رسانه ها که با احساس مسئولیت از شهریورماه ایشان را یاری کرده اند تقدیر نمود و بیان نمودند که رسانه ها بازوان پرتوان ما بوده و در انتقال خبر با ظرافت و حساسیت خاص عمل می کنند و حس امنیت و اعتماد را به مردم شهرستان انتقال می دهند.

وی افزود:  پلیس در پایان سال فعالیت های ویژه ای دارد،از جمله شلوغی بازار که تدابیری اندیشیده ایم که از لحاظ امنیتی مردم در رفاه باشند و مشکلی پیش نیاید و مردم هم باید همکاری لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

در ادامه سرهنگ خلیلی به  موضوع چهارشنبه سوری اشاره و تاکید کردند :پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما اگر در چهار چوب خودش رعایت شود،در این باره واحدهای صنفی که مواد محترقه خطرناک بفروشند پلمپ می شوند و افرادی که این مواد خطرناک را بفروشند تا پایان تعطیلات در بازداشت نگه خواهیم داشت و حتی خودروهایی را که  در چهارشنبه آخر سال باعث مزاحمت دیگران شوند برخورد خواهد شد و خودرو آنها توقیف خواهد شد.

وی گفت: خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند تا از لحاظ امنیتی مشکلی برایشان پیش نیاید.

سرهنگ خلیلی در ادامه صحبت های خود از فعالیت هایی که از بدو ورودشان به شهرستان انجام داده اند،به کشف کالای قاچاق اشاره کردند که اعم از سوخت قاچاق و دام و وسایل پزشکی و دندانپزشکی هستند که به ارزش دومیلیارد هستند.

ایشان در رابطه با سرقت ها خاطرنشان کردند که اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند اما اظهار داشتند که مردم اصلا در نگه داری اموالشان دقت نمی کنند که دلیل اکثر این سرقت ها خود مال باختگان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اناردر زمینه سرقت ها ۲۸درصد افزایش کشف سرقت و ۳۰درصد دستگیری سارقان داریم در زمینه معظل خرده فروشان مواد مخدر، افزایش کشف و دستگیری داشته ایم و تلاش برای پاکسازی کامل را داریم.

ایشان از مردم خواستند که در ارسال اخبار پلیس را یاری کنند و با ۱۱۰ و ۱۲۸تماس بگیرند و یا به شماره۹۹۴۲۰۰۴پیامک بزنند.

سرهنگ خلیلی در صحبت های خود از شهرستان انار به عنوان یک شهر خاص یاد کردند که مردم همبستگی خوبی دارند و همچنین همکاری عالی با پلیس دارند.

وی در رابطه با کاهش تصادفات جاده ای بیان کردند که طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه شروع خواهد شد و در تمام جاده ها پلیس راه و راهور تردد دارند و از رانندگان خواستند  با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی را رقم بزنند و همچنین از مسافران خواستند که مسیر تردد را با توجه به بارش های فصلی مورد توجه قرار دهند و تدابیر امنیتی را در طول سفر رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در رابطه با ورود گردشگران به انار بیان داشتند که به علت تعویض تابلوها شاهد ورود مسافران زیادی به انار خواهیم بود.

در رابطه با ورود اتوبوس ها به انار در جواب سوال خبرنگار صدای انار بیان کردند:با تلاش های خیلی زیاد که انجام داده ایم متاسفانه شهر انار جوابگو ورود این همه حجم اتوبوس به انار نیست و باید تدابیری بهتر اندیشید و به علت کم کردن تلفات داخل شهری و خساراتی که توسط عبور و مرور به شهر وارد خواهد شد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

گزارش :منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21393
  • نویسنده : سمیه جعفری مقدم
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی انار:خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.