8

کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو خادم افتخاری حرم حضرت معصومه (س) شد

  • کد خبر : 2038
  • 04 شهریور 1395 - 10:58
کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو خادم افتخاری حرم حضرت معصومه (س) شد

کیانوش رستمی، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو نشان خادمی حضرت فاطمه معصومه(س) را از تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) دریافت کرد.

 رستمی چهارشنبه شب در حرم کریمه اهل بیت(ع) حضور یافت و پس از زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این دیدار گفت: اهدای مدال المپیک به شهدای مدافع حرم نشان از قدر شناسی شما نسبت به حرم اهل بیت و مدافعان حرم بود و موجب شادی ملت ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم شد.

رستمی نیز در این دیدار گفت: به یقین مدال خادمی کریمه اهل بیت(ع) از مدال المپیک برای من با ارزش تر است و انرژی من را در طی مسیر قهرمانی مضاعف خواهد کرد.

کیانوش رستمی عضو تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو که مردادماه امسال برگزار شد در دسته ۸۵ کیلوگرم این رقابت ها ضمن جابه جا کردن رکورد جهان و المپیک، مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

وی با رکورد ۱۷۹ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۱۷ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۳۹۶ کیلوگرم، مدال طلا را به گردن آویخت و قهرمان المپیک شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2038
  • دیدگاه‌ها برای کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو خادم افتخاری حرم حضرت معصومه (س) شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.