7

کلنگ پروژه بوستان ابان برزمین زده شد

  • کد خبر : 2189
  • 08 شهریور 1395 - 11:51
کلنگ پروژه بوستان ابان برزمین زده شد

کل بودجه پیش بینی شده برای این پروژه ۱میلیارد تومان است که در فاز دوم این پروژه مراکز تجاری و فرهنگی در این مجتمع احداث خواهد شد.

به گزارش انارآنلاین،صبح امروزمراسم کلنگ زنی پروژه احداث مجتمع تفریحی و تجاری ابان واقع در خیابان طالقانی شمالی (جنب اداره پست) با حضور مسئولین شهرستان انار برگزار شد.

در این مراسم مهندس رحیمی شهردار انار  درخصوص پروژه احداث مجتمع تفریحی و تجاری ابان اظهارداشت: با رایزنی های صورت گرفته شورای شهر و شهرداری با متولیان موقوفات تمامی زمین ها تملک شد.

وی گفت: این طرح در حال بازنگری است و نظر شورای شهر بر اینست که از زمین به بهترین شکل استفاده شود که بر همین اساس تجاری و فرهنگ سرا به نقشه اضافه خواهد شد که انشاالله در فاز بعدی اجرا میشود.

DSC_3766

مهندس رحیمی در خصوص بودجه این پروژه اظهارداشت :مبلغ ۴۰۰میلیون تومان از بودجه امسال از سوی شورای شهر برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم این بودجه محقق شود تا فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

وی افزود: کل بودجه پیش بینی شده برای این پروژه ۱میلیارد تومان است که در فاز دوم این پروژه مراکز تجاری و فرهنگی در این مجتمع احداث خواهد شد.

شهردار انار در پایان گفت: شورای شهر و شهرداری با احداث خیابان های جدید سعی بر ایجاد یک درآمد پایه دار برای شهرداری دارد که با احداث خیابان هایی همچون سردار سلیمانی و نیایش ۱۰۰هکتار زمین به شهر اضافه میشود که این مقدار زمین قریب ۴۰میلیارد تومان قدرالسهم بودجه شهرداری می باشد که بودجه شهرداری را در سال های آینده تامین خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با تقدیر از تلاش های مجموعه شهرداری و شورای شهر در احداث این پروژه گفت: این محل که تقریبا مرکز شهر نیز محسوب میشود برای احداث بوستان مناسب است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد و با توجه به اینکه در جوار دو اثر تاریخی خانه ابولحسن خان و ارگ ساسانی انار قرار دارد زیباییش دوچندان شود.

مهندس طباطبایی فرماندار انار نیز در این مراسم اظهارداشت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت نزدیک به ۸میلیاد پروژه قابل افتتاح و بیش از ۲میلیارد تومان پروژه در شهرستان انار کلنگ زنی شده است.

عکاس:محمدرضاحسینی

   DSC_3771

DSC_3787

 DSC_3795

DSC_3797 DSC_3798

DSC_3803 DSC_3807

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2189
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ پروژه بوستان ابان برزمین زده شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.