تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
6

کلنگ احداث ایست بازرسی شهیدسلیمانی انار به زمین خورد+تصاویر

  • کد خبر : 30123
  • 18 اسفند 1399 - 21:10
کلنگ احداث ایست بازرسی شهیدسلیمانی انار به زمین خورد+تصاویر

طی مراسمی ایست بازرسی شهیدسلیمانی انار کلنگ زنی شد.

به گزارش صدای انار،صبح امروز دوشنبه ۱۸ اسفندماه،مراسم کلنگ زنی ساختمان پاسگاه انتظامی و امنیتی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، سرهنگ روانبخش جانشین انتظامی استان، حجه السلام جلالی نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان در مجلس، زهرودی فرماندار انار و جمعی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.

زهرودی فرماندار انار در این مراسم گفت : وجود ایست بازرسی در ورودی و خروجی استان از کرمان به یزد و بالعکس در شهرستان انار درخواست مسئولین و مردم شهرستان انار بود که پس از طی مراحل اخذ مجوز از شورای تامین استان و شورای امنیت ملی و تامین اعتبار و تخصیص آن در دستور قرار گرفت. وی تصریح کرد ستاد مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز در زمینه احداث این پروژه قول همکاری داده اند.

در ادامه حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم عنوان کرد: پس از طی مراحل طراحی و برآورد تامین اعتبار به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد.
وی گفت:برای احداث پروژه پیمانکار انتخاب و به میزان سه هزار مترمربع متشکل از ساختمان اصلی، ساختمان جنبی و یک عدد سوله در نظر گرفته شد که پیمانکار منتخب شرکت «صالح‌سازه با عقد قرارداد نسبت به خاکبرداری احداث فونداسیون اسکلت و سقف اقدام می‌کند.

حاجی‌زاده ابراز امیدواری کرد در صورت تامین و تخصیص اعتبار ،پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

در ادامه سرهنگ روانبخش جانشین انتظامی استان با تشکر از مسئولان وجود پاسگاه انتظامی امنیتی را در بحث امنیت پایدار استان کرمان حائز اهمیت دانست و گفت: هر کار امنیتی و انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در کل کشور تاثیر گذار است.

ایشان تصریح کرد: استان کرمان به عنوان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و انسان، نفوذ معاندین به مرکز کشور در پیشانی مبارزه است و همین موقعیت جغرافیایی نشانگر اهمیت احداث این پاسگاه است.

در پایان این مراسم سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار امنیت در جامعه را مقوله مهم برشمرد و بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و حاکمیت توقع ویژه ای از نیروی انتظامی در برقراری امنیت دارد و برای ایجاد امنیت علاوه بر نیروی انسانی نیاز به امکانات جدید و مناسب نیز داریم.

عکس:نرگس سلطانی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30123
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ احداث ایست بازرسی شهیدسلیمانی انار به زمین خورد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.