تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
11

فرمانده نیرو انتظامی:کشف ۷۷ راس احشام و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق در شهرستان انار

  • کد خبر : 21375
  • 23 اسفند 1397 - 11:26
فرمانده نیرو انتظامی:کشف ۷۷ راس احشام  و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق در شهرستان انار

فرمانده انتظامی انار از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف ۷۷راس دام زنده و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی صدای انار» دو دستگاه کامیون  که حامل ۷۷راس دام زنده و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال بودند در شهرستان انار کشف شد.سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محورهای مواصلاتی با همکاری یکی از گشتهای محله محور بسیج به دو دستگاه کامیون حامل احشام و طیور مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود:ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند که هر دو کامیون حامل۷۷راس دام قاچاق و ۱۹۶۰قطعه مرغ گوشتی زنده،فاقد مجوز و مدارک دامپزشکی است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام و طیور مکشوفه برابر نظر کارشناس یک میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال براورد شده است،عنوان داشت: در این خصوص دو دستگاه کامیون توقیف،چهار نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ خلیلی نژاد خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21375
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده نیرو انتظامی:کشف ۷۷ راس احشام و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.