10
فرماندهی انتظامی شهرستان انار؛

کشف ۵۹درصدی سرقت های مهم در انار

  • کد خبر : 27004
  • 16 بهمن 1398 - 16:00
کشف ۵۹درصدی سرقت های مهم در انار

فرمانده انتظامی انار از کشف ۵۹ درصدی سرقت های مهم در عملیات یکساله اخیر پلیس شهرستان خبرداد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ خلیلی نژاد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به افزایش وقوع سرقت های مغازه و لوازم و قطعات داخل خودرو بیان داشت:از تعداد کل سرقتها۲۷درصد آن مهم بوده اند که ۵۹درصد کشف و تعداد۱۴۰نفر سارق دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ خلیلی نژاد بااشاره به افزایش ۹۰درصدی کشفیات سوخت قاچاق اظهار داشت: در بازه زمانی یکساله اخیر ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به کشف۲۲۴هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
وی با بیان کاهش ۲۸درصدی جرائم مالی از شهروندان خواست با رعایت ضوابط و مقررات در انجام معاملات و بررسی های دقیق در کاهش وقوع کلاهبرداری نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
فرمانده انتظامی انار با اشاره به افزایش۲۹۹درصدی کشفیات مواد مخدر تصریح کرد:ماموران موفق به کشف بیش از ۲۴۲کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری۱۰۳معتاد و خرده فروش شده اند.
سرهنگ خلیلی نژاد در پایان با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند از کسبه و بازاریان خواست:از درب ها و قفل های مطمئن برای پیشگیری از سرقت استفاده و واحدهای صنفی خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=27004
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۵۹درصدی سرقت های مهم در انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.