تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی اشتباه است

  • کد خبر : 14570
  • 29 اردیبهشت 1397 - 9:21
چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی  اشتباه است

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت :چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی همان‌قدر اشتباه است که چشم دوختن به آمریکا اشتباه بود.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تربیت و تعلیم دینی معنوی و ماه احسان و انفاق و اطعام به فقرا وخویشاوندان است.
وی افزود:کمیته امداد امام خمینی برای یاری نیازمندان طرح‌های مختلفی را از جمله طرح اکرام ایتام ، سفره های اطعام فقرا ، طرح مفتاح الجنه و صله رحم از خانواده‌های محروم را اجرا می‌کند که نیاز به همکاری آحاد مردم است.

امام جمعه شهرستان انار به جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت:امسال سالروز(روزنکبت) به روز خون تبدیل شد و صهیونیست ها بیش از ۷۰ نفر از فلسطینی‌های مظلومی که به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اعتراض داشتند را به شهادت رسانده و بیش از ۲۷۵۰ نفر را مجروح کردند.
وی افزود :متأسفانه مدعیان حقوق بشر، سازمان ملل، شورای امنیت و همه مدعیان حقوق بشری در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کردند.
حجت الاسلام منتظری به بدعهدی های آمریکا در قضیه برجام اشاره کرد و گفت:آمریکائیها علیرغم دهها امتیازی که در قضیه برجام از ایران گرفتند خواهان توقف و تعطیلی دائم فعالیت‌های هسته‌ای، محدودیت های موشکی و دفاعی ایران، اعمال بازرسی از اماکن نظامی ایران را داشتند که با ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند که سرانجام بدون پایبندی به تعهدات از برجام خارج شدند.
امام جمعه شهرستان انار افزود :چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی همان‌قدر اشتباه است که چشم دوختن به آمریکا اشتباه بود.
حجت الاسلام منتظری گفت:ملت ایران و مسئولان نظام با توجه به همه ظرفیت‌های کشور و روی آوری به اقتصاد مقاومتی و تحکیم توسعه اقتصادی و زیرساختی در کشور از این پیچ تاریخی عبور خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان انار به روز سوم خرداد اشاره کرد و گفت:روز سوم خرداد یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر و عملیات بیت المقدس که درس ایستادگی و مقاومت را در برابر سلطه گران با فرهنگ و تفکر بسیجی به دنیا نشان داد.
وی گفت:امروز مقاومت رزمندگان در لبنان و سوریه و عراق به علت تاثیر پذیری و الهام گیری آنها از فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس بوده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14570
  • دیدگاه‌ها برای چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی اشتباه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.