تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
9

پیگیری صحت و سقم پرداخت وام های کلان به برخی مدیران از وزیر اقتصاد

  • کد خبر : 782
  • 08 مرداد 1395 - 11:51
پیگیری صحت و سقم پرداخت وام های کلان به برخی مدیران از وزیر اقتصاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری مجلس در خصوص صحت و سقم و دریافت اسناد پرداخت وام های کلان قرض الحسنه از وزیر اقتصاد خبر داد.

احمد محمدی انارکی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با اشاره به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کلان به برخی مدیران از سوی مؤسسات مالی و بانک های دولتی گفت: مردم از مجلس و نمایندگان پیگیری چگونگی پرداخت وام های قرض الحسنه کلان به برخی مدیران را مطالبه کرده اند،بنابراین مجلس و کمیسیون اقتصادی آن از وزیراقتصاد و دولت این موضوع را سوال خواهد کرد و توضیحات آنها را در این زمینه خواهد شنید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت در موضوع پرداخت های غیرمتعارف به خوبی ورود پیدا کرده  و با مدیران متخلف برخورد کرد، افزود:دولت و مجلس با پرداخت های نامتعارف و دریافت وام های کلان با سود صفر درصد توسط برخی مدیران در حالی که بسیاری از جوانان برای دریافت وام های اندک همانند ازدواج و اشتغال با مشکل روبه رو هستند، مخالف هستند.

مجلس پیگیری های لازم را در صورت عدم شفاف سازی وام های کلان انجام می دهد
محمدی انارکی با بیان اینکه صحت و سقم و اسناد دریافت وام های قرض الحسنه کلان توسط برخی مدیران از وزیراقتصاد پیگیری می شود،ادامه داد:عزم راسخ مجلس برخورد با متخلفان و بازگشت بیت المال به خزانه است، تا در راه آبادانی و توسعه کشور هزینه شود.

وی با اشاره به عذرخواهی وزیر از مردم برای دریافتی های غیرمتعارف توسط برخی مدیران، یادآور شد:وزیر اقتصاد باید اطلاعات لازم را در خصوص چگونگی پرداخت و دریافت وام های قرض الحسنه برخی مدیران جمع آوری کرده و در این زمینه شفاف سازی کند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:اگر شفاف سازی های لازم درخصوص وام های کلان صورت نگیرد،مجلس و کمیسیون اقتصادی به نمایندگی از مردم پیگیری های لازم را انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=782
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری صحت و سقم پرداخت وام های کلان به برخی مدیران از وزیر اقتصاد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.