تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
5

پیام مشترک امام جمعه،نماینده مجلس و فرماندار اناربرای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 6920
  • 21 بهمن 1395 - 16:52
پیام مشترک امام جمعه،نماینده مجلس و فرماندار اناربرای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و فرماندارانار در پیامی مشترک از مردم برای شرکت هر چه باشکوهتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

امام جمعه شهرستان، نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی،  و فرماندارانار در پیامی مشترک از مردم برای شرکت هر چه باشکوهتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در پیام مشترک فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان انار برای دعوت از آحاد مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن آمده است:

۲۲بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت حق‌طلبی است که در سایه‌ رهبری داهیانه حضرت امام خمینی ره و حماسه عشق و عقلانیت و تدبیر طومار استکبار ۲ هزار و ۵۰۰ساله را از کشورمان برچید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همیشه به عنوان موهبتی ماندگار در این بلاد اسلامی جاودان کرد.

امروز پیشرفت‌های چشمگیر و درخشان علمی، فنی و اقتصادی، دفاعی و آرمان‌های آزادیخواهانه و عدالت‌طلب جمهوری اسلامی ایران در بین ملت‌ها و دولت‌ها در اقصی نقاط عالم از برکات انقلابی است که بیش از سه دهه عمر با برکت خود را با نشاط و امید و همبستگی مردم ایران در سایه ولایت ادامه داده است.

ملت سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایستادگی بر اصول و آرمان‌های امام راحل، حرکت در مسیر اعتدال، عقلانیت و دوری از افراطی‌گری، اصرار بر حفظ استقلال همه جانبه، خودکفایی و ایستادگی در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر به راه درخشان و پرافتخاری که با راهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کردند ادامه می‌دهند.

ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن روز بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب از تمام مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان انار که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام شگفتی‌آفرین بوده‌اند دعوت می‌‌کنیم تا با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه‌ دیگری را رقم زنند و اقتدار، اراده و عزم ملی خود را در پاسداری از انقلاب به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار

احمد انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

سید ضیاء طباطبائی فرماندار شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6920
  • دیدگاه‌ها برای پیام مشترک امام جمعه،نماینده مجلس و فرماندار اناربرای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.