تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
12

پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی شهر انار به مناسبت درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)کربلایی علی اکبراناری ابولی

  • کد خبر : 5204
  • 14 آذر 1395 - 12:53
پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی شهر انار به مناسبت درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)کربلایی علی اکبراناری ابولی

در پی درگذشت پدر شهید بزرگوار و ذاکر اهل‌بیت(ع) مرحوم علی اکبر ابولی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر انار این ضایعه را به همشهریان، هیئت های مذهبی ، مداحان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

مداحان همواره مورد عنایت ائمه اطهار(ع) بوده‌اند وقطعا همین عنایت ویژه باعث شده تا توفیق بزرگ مدیحه سرایی وذکر اهل‌بیت(ع) نصیب آنان شود و ذاکران اهل‌بیت(ع) بواسطه عشق وارادت و اخلاصی که در مراسم اهل‌بیت(ع) دارند یاد و نامشان در اذهان مردم زنده می‌ماند.

 مرحوم علی اکبر ابولی پدری بود که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم .

شهرداری و شورای اسلامی شهر انار مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت دارد. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5204
  • دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی شهر انار به مناسبت درگذشت پیرغلام اهل بیت(ع)کربلایی علی اکبراناری ابولی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.