تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

پیام تبریک طباطبائی فرماندار انار بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها و مدارس

  • کد خبر : 9742
  • 01 مهر 1396 - 13:21
پیام تبریک طباطبائی فرماندار انار بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها و مدارس

طباطبائی فرماندار انار در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

به گزارش انارآنلاین، در پیام سیدضیاء طباطبایی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است:

طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است.آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهرستان انار تبریک می گویم و امیدوارم بارقه های امید به واسطه دولت تدبیر و امید بر آسمان علم آموزی این شهرستان تداوم یابد.
تقارن شروع سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی است و آموختن را با رشادت های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و شهد شیرین ایثار و شهادت، مزین می کند.
دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی، باید بخوانند و بییاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم و با استفاده از ظرفیت های این مرز و بوم، به جای واردات علم و دانش و کالا، در خط صادرات این محصولات قرار گیریم.
در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان آموزش و پرورش، اساتید، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام دارم. امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت موجبات عزت، سرافرازی کشور بیش از پیش فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9742
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک طباطبائی فرماندار انار بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها و مدارس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.