8

پیام تبریک شهردار انار به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 1189
  • 17 مرداد 1395 - 13:57
پیام تبریک شهردار انار به مناسبت روز خبرنگار

شهردار انار در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری انار،شهردار انار در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

 در پیام مهندس رحیمی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نماییم .

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است .

رحیمی شهردار انار در ادامه تاکید کرده است: ضمن قدردانی ویژه از خبرنگاران تلاشگری که با همراهی خود، یار و یاور شهرداری انار در عرصه خدمت رسانی به شهروندان عزیز بوده اند، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد ایفای نقش موثرتر این شهرداری درعرصه خدمت رسانی باشیم. توفیق و سلامتی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1189
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک شهردار انار به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.