تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

پیام تبریک شهردار امین شهر به مناسبت انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور و اعضای جدید شورای اسلامی امین شهر

  • کد خبر : 8383
  • 31 اردیبهشت 1396 - 17:30
پیام تبریک شهردار امین شهر به مناسبت انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور و اعضای جدید شورای اسلامی امین شهر

ملانوری شهردار امین شهر به مناسبت انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور و اعضای جدید شورای اسلامی امین شهر پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

حضور گسترده و حماسی آحاد ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و پایه های اقتدار و امنیت این نظام الهی را بیش از پیش استحکام بخشید.
برگزاری باشکوه؛ امن و منظم این انتخابات در شرایط بسیار حساس منطقه صرف نظر از ارزش های سیاسی آن ؛ جلوه روشنی از قابلیت ها و ظرفیت های امنیتی و انتظامی کشور و تجربه ؛ درایت و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه های ذیربط در کشور بوده و سندی افتخار آمیز در مسیر اعتلای ایران اسلامی و افزایش امنیت در کشور است.
اینجانب با سپاس از ملت شریف و قدرشناس ایران و مجموعه نامزدهای محترم و ستادهای آنان که با تلاشی مسؤولانه زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور ؛ رقابتی و امن را فراهم نمودند ؛ انتخاب مجدد جناب آقای دکتر روحانی که سرمایه ای ارزشمند و مایه دلگرمی است را تبریک گفته و نیز انتخاب شایسته آقایان حسین پورعسکری؛ حسین شاکری ؛ حسین پورعبدالهی ؛ حسین زمانی و امیر اسماعیلی را به عنوان منتخبین مردم شریف امین شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی به ایشان تبریک گفته و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی بتوانند خدمات ارزنده ای را برای پیشرفت و آبادانی امین شهر به ثمر برسانند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8383
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک شهردار امین شهر به مناسبت انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور و اعضای جدید شورای اسلامی امین شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.