تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
11

پیام تبریک رحیمی شهردار انار به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

  • کد خبر : 14545
  • 27 اردیبهشت 1397 - 12:37
پیام تبریک رحیمی شهردار انار به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

شهردار انار با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز روابط عمومی و ارتباطات” را تبریک گفت و ” روز ملی روابط ‌عمومی” را تداعی کننده تلاش مدیران در عرصه ارتباطات خواند.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شهرداری ، شهردار انار با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز روابط عمومی و ارتباطات” را تبریک گفت و ” روز ملی روابط ‌عمومی” را تداعی کننده تلاش مدیران در عرصه ارتباطات خواند.
متن پیام به شرح ذیل است:
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): “روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد”.
تحولات شگفت‌انگیزی که در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی بوجود آمده، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان با هم را در هر جا و در هر زمان فراهم نموده است. در این میان، روابط‌عمومی به عنوان سامانه‌ای منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی، می تواند پلی باشد برای ایجاد و حفظ ارتباط یک مجموعه با دنیای خارج از آن.
۲۷اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی است .
این روز در حقیقت فرصت ارزشمندی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی به تلاشگران این عرصه ، از تلاش های مستمر و خدمات بی دریغ مدیر روابط عمومی شهرداری انار در اطلاع رسانی و پاسخگویی به موقع در حوزه شهری، قدردانی می نمایم؛ از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی را مسئلت دارم.

علی رحیمی راد
شهردار انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14545
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک رحیمی شهردار انار به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.