تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

پیام استاندار کرمان به مناسبت سیزدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم

  • کد خبر : 5835
  • 05 دی 1395 - 7:39
پیام استاندار کرمان به مناسبت سیزدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم

استاندار کرمان با صدور پیامی، پنجم دی ماه، سالگرد زلزله دلخراش بم و کوچ هزاران پرستو را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به مردم شهرستان بم به مناسبت سیزدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم، برای بازماندگان صبر و اجر طلب کرد.

پیام استاندار کرمان به شرح ذیل می باشد:

بم آن روز که با تکانه های یک زلزله ویرانگر با غم مترادف گشت و اشک غم و هجر از دست دادن عزیزان و هموطنان، جانهای بسیاری را به سختی گداخت شاید در باورش نمی گنجید که روزی از میان خروارها خروار آوار و ویرانی، ققنوس امید و نشاط برای بازماندگان این حادثه تلخ، سرود زیبای زندگی بسراید.
مردمان مهربان بم که روزگاری صبرشان بر طاقت نخل های سرافراز این سرزمین طعنه زده و لباس های سیاه عزای از دست دادن نزدیکان شان را بر تن کرده اند، امروز پس از گذر سالها از آن حادثه تلخ، ضمن آنکه یاد و خاطره عزیزانشان را در دل زنده نگه داشته اند، روحیه مقاوم و همت بلند خود رابرای سازندگی به کار گرفته اند و دست در دست دولت مردان برای فردایی بهتر و ابادتر می کوشند.
در این مجال یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم را گرامی داشته و برایشان غفران الهی آرزومندم،امید آنکه مردم بم در پرتو عنایات الهی و همراهی خدمت گزاران این نظام روز روز پرامید تر و با نشاط تر در مسیر توسعه حرکت کنند.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5835
  • دیدگاه‌ها برای پیام استاندار کرمان به مناسبت سیزدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.