6
رییس دادگستری شهرستان انار گفت؛

پرونده های طلاق در انار نگران کننده است/ علت اصلی طلاق عدم شناخت کامل خانواده ها و ناهماهنگی فرهنگ خانوادگی زوجین قبل از ازدواج

  • کد خبر : 30578
  • 06 تیر 1400 - 20:55
پرونده های طلاق در انار نگران کننده است/  علت اصلی طلاق عدم شناخت کامل خانواده ها و ناهماهنگی فرهنگ خانوادگی زوجین قبل از ازدواج

نشست خبری رئیس دادگستری شهرستان انار به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش صدای انار، صبح امروز یکشنبه ۶تیرماه۱۴۰۰ نشست خبری با حضور طالبیان رئیس دادگستری شهرستان انار به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد.
رییس دادگستری انار، ضمن گرامیداشت مقام شهدای قوه قضائیه در هفتم تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی گفت:
اطلاع رسانی در خصوص تدوین و ابلاغ سند تحول قضایی از جمله کار هایی است که رسانه ها باید پیگیر آن باشند تا بار سنگین پرونده های ارجاعی به دستگاه قضا کم شود.
طالبیان در پاسخ به سوالی در خصوص آمار پرونده های ورودی مربوط به طلاق و خانواده به دادگستری گفت: همچنان آمار مربوط به پرونده های طلاق در شهرستان نگران کننده است که ناشی از عدم شناخت کامل خانواده ها و ناهماهنگی فرهنگ خانوادگی زوجین قبل از ازدواج است.

وی گفت: دستگاه قضا در برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان به شدت برخورد خواهد کرد. ما در سطح شهر انار قاچاق و فروش مواد مخدر به صورت عمده را نداریم اما در بحث خرده فروشی باهمکاری شهروندان با این افراد برخورد قانونی شده و‌ محل هایی که به عنوان پاتوق محل رفت و آمد معتادین در سطح شهر باشد، جمع آوری میشود.
طالبیان خاطر نشان کرد: بالا بودن میزان استعمال موادمخدر صنعتی اعم از (هروئین و شیشه) نسبت به جمعیت شهرستان بحثی بسیار نگران کننده است و می طلبد که در کنار برخورد دستگاه قضایی، خانواده ها نیز به این موضوع توجه داشته باشند.

ریاست دادگستری انار گفت، رتبه شهرستان انار از لحاظ شاخص های امنیتی مطلوب است و خوشبختانه در سطح شهرستان آمار مربوط به جرایمی شامل (سرقت مسلحانه، قتل ،سرقت به عنف و…) باشد نداریم و این نکته باعث مطلوب بودن شاخص های امنیتی انار در بین شهرهای استان کرمان شده است.

طالبیان در خصوص وضعیت زندانیان اناری در زندان رفسنجان گفت: سعی ما بر این‌است که هرسه هفته یکبار و به طور مستمر، از زندان رفسنجان بازدید حضوری انجام دهیم و از نزدیک وضعیت زندانیان اناری را رصد کنیم و مشکلاتشان را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه شهرستان انار نزدیک به ۶۰ نفر زندانی دارد، گفت: اکثر جرایم زندانیان اناری مربوط به جرایم سرقت و مواد مخدر است.

گزارش:محمدرضا جعفری،مهدی عبدالعلی زاده

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30578
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای پرونده های طلاق در انار نگران کننده است/ علت اصلی طلاق عدم شناخت کامل خانواده ها و ناهماهنگی فرهنگ خانوادگی زوجین قبل از ازدواج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.