8

پراکندگی امحاء و احشاء دام و سگ در محوطه کشتارگاه دام شهرداری انار

  • کد خبر : 31186
  • 07 مهر 1400 - 15:50
پراکندگی امحاء و احشاء دام و سگ در محوطه کشتارگاه دام شهرداری انار

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انار از پراکندگی امحاء و احشاء دام و سگ در محوطه کشتارگاه دام شهرداری انار خبر داد.

به گزارش صدای انار،شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انار گفت:طی پایش و بازدیدهای کارشناسان اداره حفاظت محیط از وضعیت مدیریت فاضلاب کشتارگاه دام شهرداری انار متأسفانه شاهد رهاسازی فاضلاب بدون عملیات تصفیه در محوطه کشتارگاه هستیم. علی رغم صدور اخطاریه، تذکرات و مکاتبات در خصوص رفع آلایندگی و برگزاری جلسات متعدد کارگروه پسماند در محل فرمانداری، متأسفانه با بی توجهی شهرداری انار به عنوان متولی و مالک این کشتارگاه روبرو هستیم. فاضلاب خطرناک کشتارگاه که احتمال انتقال بیماری وجود دارد و تهدید علیه بهداشت عمومی است بدون عملیات تصفیه مناسب در محوطه کشتارگاه رهاسازی و گاهاً به باغات کشاورزی منتقل می شود.

شجاعی افزود در سال گذشته شهردار انار به دادگاه معرفی شده است. در خصوص عدم رعایت مسائل زیست محیطی و به دلیل رهاسازی فاضلاب کشتارگاه بدون تصفیه مناسب تحت پیگرد قرار گرفت، لازم به ذکر است بالغ بر دو سال به عنوان صنایع آلاینده به استان معرفی و مشمول جریمه عوارض آلایندگی نیز شده است.

در ادامه شجاعی گفت: طبق مواد ٩،١٠،١١،١٢ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون جلوگیری از آلودگی هوا و خاک هر واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی که باعث آلودگی هوا، خاک، آب و محیط زیست بشوند اقدامات قانونی بدون اغماض در خصوص آنها اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31186
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای پراکندگی امحاء و احشاء دام و سگ در محوطه کشتارگاه دام شهرداری انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.