18

پایان دوره مربیگری درجه ۳ والیبال بانوان در انار

  • کد خبر : 15826
  • 12 مرداد 1397 - 20:42
پایان دوره مربیگری درجه ۳ والیبال بانوان در انار

دوره مربیگری درجه ۳ والیبال بانوان با برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی ،عصر امروز در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد انار به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی هیات والیبال شهرستان انار،دوره مربیگری درجه ۳ والیبال ویزه بانوان با برگزاری کلاس‌های  تئوری و عملی  ،عصر امروز در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد انار به کار خود پایان داد.

 این دوره توسط هیات والیبال شهرستان انار با همکاری هیات والیبال استان کرمان  با حضور ۲۵ نفر شرکت کننده از شهرستانهای انار،رفسنجان و شهربابک برگزار شد.

لازم به ذکر است مدرس کلاسهای تئوری این دوره،  آقای دکتر امیربهادر دخیلی و کلاسهای عملی سرکار خانم آسیه پام از مدرسین فدراسیون والیبال بودند.

هیات والیبال شهرستان انار از جناب اقای ثابتی پور رئیس هیات والیبال استان کرمان و سرکارخانم گرامی نایب رئیس هیات بخاطر توجه ویزه ای که به والیبال شهرستان انار داشتند و زمینه ایجاد این دوره را در شهرستان مهیا کردند تشکر ویژه دارد.

و همچنین هیات والیبال شهرستان انار ازمهندس رحیمی شهردار انار و آقای ناجی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان انار و آقای زینلی معاون پشتیبانی این اداره و همچنین ازمهندس پورگنجی رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما واحد انار و اداره ورزش و جوانان شهرستان به خاطر همکاری صمیمانه ای که باهیات والیبال شهرستان داشتند و فضاهای اموزشی و ورزشی خود را در اختیار هیات قرار دادند کمال تشکر را دارد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15826
  • دیدگاه‌ها برای پایان دوره مربیگری درجه ۳ والیبال بانوان در انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.