10

ویژه برنامه آبروی محله شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی زاده در روستای ساقی انار

  • کد خبر : 15276
  • 02 تیر 1397 - 12:18
ویژه برنامه آبروی محله شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی زاده در روستای ساقی انار

ویژه برنامه «آبروی محله» با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای محله، شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی‌زاده با استقبال پرشور مردم شهیدپرور منطقه ساقی انار برگزار شد.

عصرپنجشنبه ۳۱خرداد در راستای ماندگار شدن یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن در ذهن و قلب مردم، ویژه برنامه آبروی محله «شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی‌زاده» با حضورجمعی از مسئولین شهرستان،خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرورهشت قریه در منطقه ساقی اناربرگزار شد.

در این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:اولین وظیفه ما در قبال شهدا دفاع از دستاوردهای انها می باشد و اینکه بفهمیم و ببینیم این عزیزان برای چه خون خود را در راه اسلام دادند.
وی گفت: شهادت درس امام حسین(ع) است و حضرت سیدالشهدا(ع) با تقدیم جان خودش مسیر اسلام را از انحراف نجات داد و شهدا نیز به آن حضرت اقتدا کردند.
فرمانده سپاه انار افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند و امروز بر همه واجب است ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی با بیان این‌که بسیج و نیروهای مقاومت توانستند در خارج از مرزهای ایران به دفاع از کیان انقلاب اسلامی بپردازند، بیان کرد: دفاع از آب و خاک این کشور با درایت رهبر معظم انقلاب به خارج از مرزها انتقال پیدا کرد و جوانان ایران در سوریه و عراق به دفاع از مستضعفین پرداختند.

در این مراسم اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطره گویی توسط همرزمان شهیدان و مداحی آقای حسنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15276
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه آبروی محله شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی زاده در روستای ساقی انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.