تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
7

وزیر بهداشت :ان شاالله با تخصیص اعتبارات،پروژه بیمارستان انار در موعد مقرر افتتاح شود

  • کد خبر : 11451
  • 06 دی 1396 - 1:16
وزیر بهداشت :ان شاالله با تخصیص اعتبارات،پروژه بیمارستان انار در موعد مقرر افتتاح  شود

دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز سه شنبه ۵ دی وارد انار شد و از بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش صدای انار،دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز سه شنبه ۵ دی وارد انار شد و از بیمارستان انار بازدید کرد.

وی ضمن گرامیداشت جانباختگان زلزله دلخراش بم در ۵ دی ماه ۸۲اظهار داشت: استان کرمان استان زلزله خیزی است و امیدواریم در مقاوم سازی بناها سخت گیری شودو  مردم همت و دولت کمک کند تا در مقاوم سازی بناها صورت پذیرد.
وی گفت:به ارواح شهدای این شهرستان که تعدادشان نسبت به جمعیت کم هم نیست درود میفرستیم و انشاالله ما در این دنیا کاری را انجام ندهیم که باعث ناراحتی و شرمنده انها در آن دنیا و در این دنیا شرمنده خانواده های این عزیزان نباشیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اقداماتی که در طرح تحول سلامت در انار انجام شده است گفت: دست تک تک خیرین را می بوسم و قدردانم و از همه همکارانم که در بخشهای مختلف بهداشت و درمان مشغول بکار هستند،از رئیس دانشگاه علوم پزشکی،رئیس شبکه بهداشت و درمان،فرماندار محترم،امام جمعه و تمامی عزیزانی که زحمت میکشند قدردانی میکنم.
وی گفت: کشوری که مردم آن بیمار باشند امکان ندارد پیشرفت کند،حتی ممکن است بخاطر بیماری عبادت هم نتوانند بکنند.
وی افزود: در طول چهار سال گذشته کارهای بزرگی انجام داده ایم،بالغ بر۶۰۰۰ مرکز و خانه بهداشت و ۲۴ هزار تخت بیمارستانی ساختیم.

دکتر هاشمی گفت: با توجه به توضیحی که پیمانکار پروژه بیمارستان انار در خصوص آخرین وضعیت آن داده اند تلاش میکنیم تا با تخصیص اعتبارات در سال اینده برای این پروژه، که حدود ۱۰میلیارد تومان برآورد می شده است، تا پایان سال۹۷بیمارستان انار تکمیل شود.

وی در ادامه صحبتها با یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: با توجه به این که به سالگرد آیت الله هاشمی است یادی از ایشان می کنیم ،کشور و انقلاب مدیون خدمات آیت الله هاشمی است و تقدیر الهی چنین بود که ایشان دیگر بیش از این آزار نببیند و سختی نکشند و امیدوارم آرزوهای ایشان محقق شود زیرا ایشان آرزوهای بسیار زیبایی برای آینده کشور داشتند و می گفتند که دنیا به ایران احتیاح دارد و ایران قطعا پیشرفت خواهد کرد و آینده خوبی خواهد داشت.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار با تقدیر و تشکر از حضور وزیر بهداشت در شهرستان انار اظهار داشت: دکتر قاضی زاده هاشمی از وزرای موفق و خوب دولت های یازدهم و دوازدهم هستند که همواره خدمات شایانی به مردم سراسر کشور داشته اند و مردم ایران قدردان زحمات ایشان هستند.

وی در زمینه پیشرفت خدمات بهداشت و درمان در انار گفت: در سال های اخیر در این زمینه پیشرفت های بسیار چشمگیر و قابل توجهی وجود داشته است و مردم انار همیشه همراه و همگام با عزیزان ما در بخش بهداشت و درمان بوده اند و خیرین شهرستان در بخش درمان طی این چند سال مشارکت بسیار خوبی با دولت داشته اند.
وی گفت: پیشرفتی که در بخش درمان شهرستان داشتیم بخاطر پشتکار شما وزیر محترم،نماینده مجلس،رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خیرین شهرستان بوده است و ما از شما و همه کسانی که زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه انار در پایان از وزیر بهداشت خواست تا نسبت به مطالبه مردم امین شهر و لطف آباد در زمینه تجهیز مرکز بهداشت و اهدای آمبولانس به مراکز بهداشت مناطق مذکور توجه کند.

در ادامه بهنویی معاون فرماندار انار ضمن خیر مقدم به وزیر محترم گفت:با کمک خیرین شهرستان و دولت  اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در حوزه درمان برای شهرستان صورت گرفته است و از همه خیرین ،مجموعه وزارت بهداشت و درمان ،دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تمام عزیزانی که زحمت کشیده اند قدردانی می شود.

وی گفت:امروز ما در خدمت یکی از نخبگان کشور هستیم و اقای دکتر هاشمی یکی از ذخایر نظام و فرد علمی  و سیاستگزاری موفق در حوزه بهداشت و سلامت هستند.

مهندس انارکی محمدی، نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در این مراسم گفت: با توجه به موقعیت شهرستان انار که پیشانی استان کرمان است و یکی از شاهراه های اصلی شمال به جنوب و جنوب شرق کشور است و روزانه ۲۶هزارتردد را در این منطقه داریم و تصادفات جاده ای زیادی در اینجا صورت می گیرد ،که بایستی توجه ویژه به بیمارستان صورت گیرد .

وی افزود: جمعیت زیادی از شهرها و روستاهای اطراف انار برای درمان به انار می آیند و وجود یک بیمارستان مجهز در این شهرستان لازم است.
وی در ادامه از وزیر محترم که دو دستگاه امبولانس را به شهرستانهای رفسنجان و انار اختصاص دادند تقدیر و تشکر نمودند.

انارکی محمدی همچنین از خیرین شهرستانهای انار و رفسنجان تشکر ویژه کرد و گفت: بزرگترین خیرین کشور را در انار و رفسنجان داریم و بزرگترین موقوفه هلال احمر کشور و اولین موقوفه نیذچروی انتظامی و امنیت را در رفسنجان داریم و خیرین طی سالهای اخیر کارهای خداپسندانه را انجام داده اند،اما متاسفانه خیرین شهرستان انارطی چند سال اخیر به دلیل خشکسالی و آسیب دیدگی ۸۰ درصدی محصول پسته نتوانستند آنچنان کمک نمایند که اگر این مسائل نبود قطعا خیرین ما تا به امروز بیمارستان انار را راه اندازی کرده بودند.

 

در پایان با رایزنی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ،امام جمعه واعضاء شورای شهر انارمبلغ دویست میلیون تومان اعتبارجهت بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) توسط وزیر محترم بهداشت ودرمان ،جناب آقای دکتر هاشمی اختصاص پیدا کرد .

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11451
  • دیدگاه‌ها برای وزیر بهداشت :ان شاالله با تخصیص اعتبارات،پروژه بیمارستان انار در موعد مقرر افتتاح شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.