تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
11

وزیرکشوردرکرمان:بازی های سیاسی و گروهی نباید بهانه برای خدمت نکردن به مردم باشد

  • کد خبر : 2748
  • 25 شهریور 1395 - 16:41
وزیرکشوردرکرمان:بازی های سیاسی و گروهی نباید بهانه برای خدمت نکردن به مردم باشد

رحمانی فضلی امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی جنوب استان کرمان درجیرفت: مسئولان بایددست در دست هم وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دهند.

رحمانی فضلی امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی جنوب استان کرمان  درجیرفت گفت: مسئولان بایددست در دست هم وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دهند.
وزیر کشور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان طبیبِ  انقلاب نسخه اقتصاد مقاومتی را برای این کشور تجویز کردند و از نظر ایشان اقتصاد از اولویتهای کشور است.
وی تاکید کرد: بازی های سیاسی و گروهی نباید  بهانه برای خدمت نکردن به مردم باشد.

وزیر کشور با اشاره به موفقیت سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی افزود:حضور مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های اقتصاد مقاومتی بسیار پر رنگ است.

رحمانی فضلی گفت: ما از سرمایه گذاری درجنوب استان کرمان حمایت می کنیم.
محمد حجتی فرماندار عنبرآباد در این نشست  هم از اجرای ۲۸۶تفاهم نامه با اعتبار۲۳۰ میلیارد تومان در دو شهرستان جیرفت و عنبر آباد خبر داد.
عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب هم با اشاره به ورود قرارگاه خاتم انبیا در حوزه اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان گفت:ایجاد واحداث واحدهای صنعتی درکنار ظرفیت کشاورزی سبب رونق در توسعه شهرستان رودبار خواهد شد.
همچنین نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در  جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ریاست وزیر کشور تشکیل کارگروه کشوری برای احیای تالاب جازموریان را خواستار شد.
لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2748
  • دیدگاه‌ها برای وزیرکشوردرکرمان:بازی های سیاسی و گروهی نباید بهانه برای خدمت نکردن به مردم باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.