6

همراهی بسیج و ناجا عامل استحکام امنیت

  • کد خبر : 21661
  • 20 فروردین 1398 - 21:33
همراهی بسیج و ناجا عامل استحکام امنیت

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در دیدار با فرمانده بسیج بیان داشت:بسیجیان همواره در تامین نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم،همگام و همدل با پلیس هستند.

به گزارش صدای انار،فرمانده انتظامی انار گفت:امروز همراهی و همکاری بسیج بیش از هر زمان دیگری وجود دارد که موجب استحکام امنیت موجود و تقویت آن می شود.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد در دیدار با فرمانده بسیج با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بیان داشت:بسیجیان همواره در تامین نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم،همگام و همدل با پلیس هستند.
خلیلی نژاد بر ضرورت تعاملات تاکید و اظهار داشت:با توجه به تهدیدات همیشگی دشمن،حضور پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در بین مردم و تامین هرچه بهتر نظم و امنیت،اهمیت ماموریت پلیس و لزوم ارتقا سطح همکاری بیت بسیج و ناجا را نشان می دهد.
فرمانده بسیج شهرستان،در این دیدار گفت:بسیج آمادگی همه جانبه در پشتیبانی از ماموریت های ناجا در حداکثر شرایط ممکن دارد و با تمام توان در کنار پلیس به دنبال حفظ امنیت کشور است.
سرهنگ مرادی زاده با تقدیر از اهتمام پلیس در ماموریت های محوله بیان داشت:ناجا و بسیج زیر پرچم ولایت،پاسداران جان برکف ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس شهدا هستند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21661
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای همراهی بسیج و ناجا عامل استحکام امنیت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.