12

همایش پیاده روی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در انار برگزار شد

  • کد خبر : 456
  • 01 مرداد 1395 - 9:41
همایش پیاده روی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در انار برگزار شد

به گزارش انارآنلاین ، به مناسبت هفته حجاب و عفاف ، همایش پیاده روی بانوان در شهرستان انار امروز صبح برگزار شد. این همایش از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح از محل پارک کودک آغاز و پس از طی مسیر در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)انار به پایان رسید.  در ادامه مراسم حجت‌الاسلام محمد ابراهیمی امام جمعه انار […]

به گزارش انارآنلاین ، به مناسبت هفته حجاب و عفاف ، همایش پیاده روی بانوان در شهرستان انار امروز صبح برگزار شد.

این همایش از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح از محل پارک کودک آغاز و پس از طی مسیر در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)انار به پایان رسید.

rah1

 در ادامه مراسم حجت‌الاسلام محمد ابراهیمی امام جمعه انار با استناد به آیات و روایاتی از پیامبر اسلام در رابطه با عفاف و حجاب سخنانی ایراد کرد و گفت: اگر حرفو یا کلمه‌ای میان زن و یا مرد نامحرمی رد و بدل شود، هر کلمه حرفی در برابر هزار سال آتش جهنم است.

وی افزود: در قدیم در منازل دو کوبه جداگانه برای زن و مرد داشت که صاحب خانه بفهمد پشت در چه کسی است و تمام اینها برگرفته از تعالیم اسلام است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در اروپا سالانه ده‌ها هزار کودک مورد تجاوز قرار می‌گیرد و آمریکا نیز وضعیتی بدتر از آن دارد.

rah3

امام جمعه انار گفت: مرد مومن هم باید نسبت به زن خود غیرت داشته باشد و کسی که غیرت ندارد از روحیه انسانی به دور است، غیرت و حجاب از افتخارات انبیا و اولیای ماست که باید آن را نگه داریم.

وی ادامه داد: در آمریکا بالاترین جنایت عنف به زنان است و سالانه بیش از ۱۰۰ هزار زن و دختر به آمریکا قاچاق می‌شود، امروزه بالاترین درآمد بعد از قاچاق اسلحه و مواد مخدر در آمریکا قاچاق زنان و دختران است.

rah5

در این همایش جوایز ارزنده ای همچون ربع سکه بهار آزادی ، کمک هزینه سفر مشهد مقدس  و چندین هدیه ارزنده دیگر به بانوان شرکت کننده در این همایش به قید قرعه اهدا شد.

rah4

لازم بذکر است این همایش پیاده‌‌روی با همکاری فرمانداری شهرستان، ناحیه مقاومت سپاه، هیات ورزش‌های همگانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر انار، نیروی انتظامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان و اورژانس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=456
  • دیدگاه‌ها برای همایش پیاده روی بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در انار برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.