تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11

همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان انار با دستور کار سرشماری

  • کد خبر : 3137
  • 08 مهر 1395 - 13:37
همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان انار با دستور کار سرشماری

همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان انار با دستور کار سرشماری برگزارشد.

به گزارش انارآنلاین، همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان انار با حضور فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری انار ،معاون اجرایی سرشماری ، بخشدار مرکزی ،مسئول تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری ،مشاور امور بانوان و خانواده و کارشناسان دیگر برگزار گردید.

در این همایش آقای طباطبائی به اهمیت مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن علی الخصوص مشارکت اینترنتی اشاره کرد و افزود دهیاران وظیفه دارند تا ضمن اطلاع رسانی مناسب به اهالی روستای خود تلاش و همکاری کنند این سرشماری به بهترین نحو ممکن در شهرستان انار برگزار گردد.

وی افزود در کشور برای برنامه ریزی نیاز به آمار داریم و سرشماری کامل ترین و مؤثرترین شیوه جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی کشور محسوب می شود.

فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری شهرستان انار گفت با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در جامعه و وجود شرایط لازم برای ارائه آمار خانوار به صورت مکانیزه باید مردم از تاریخ ۳ مهر تا ۲۴ مهر با مراجعه به سایت اینترنتیwww.sarshomari95.ir ، اطلاعات مورد نیاز را وارد و کد رهگیری دریافت کنند لذا دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به اطلاع رسانی به مردم و ثبت اطلاعات دقیق و صحیح خانوارها در سطح روستاها اقدام و همکاری لازم را با مأموران سرشماری داشته باشند.

در ادامه دهیاران هرکدام نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون روستای خود مطرح نموده و فرماندار محترم پاسخگوی آنها بود.

contentimages_30204

در ادامه همایش معاون برنامه ریزی فرمانداری و بخشدار مرکزی توصیه های لازم را به دهیاران درخصوص مسائل مختلفی همچون جلوگیری از حاشیه نشینی ،همکاری با ماموران سرشماری،اطلاع رسانی جهت مشارکت اینترنتی در سرشماری ،اختصاص اعتبار برای پروژه های عمرانی روستاها ،شرکت تعاونی دهیاران و … مطرح گردید.

در پایان همایش خانم موسوی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری به موضوع اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها اشاره کرد و از دهیاران خواست تا رابطین روستا را جهت هماهنگی بیشتر به امور بانوان و خانواده فرمانداری معرفی نمایند.

contentimages_30205

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3137
  • دیدگاه‌ها برای همایش دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان انار با دستور کار سرشماری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.