تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
15

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۳۰ آذر در انار برگزار می شود

  • کد خبر : 18978
  • 21 آذر 1397 - 17:01
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۳۰ آذر در انار برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته فرهنگی شهرستان انار روز جمعه ۳۰ آذر برگزار میگردد.

به گزارش صدای انار،جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان انار امروز چهارشنبه ۲۱ آذر با دستور کار برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار در این جلسه ضمن تاکید بر هماهنگی دستگاه های متولی در برگزاری هر چه بهتر همایش های ورزشی ، گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش های همگانی باعث ایجاد نشاط و امید در بین مردم می شود.

علی زهرودی با بیان آثار مثبت توسعه ورزش های همگانی عنوان کرد: همه مدیران باید با حضور خود در این همایش در جهت فرهنگ سازی و گسترش ورزش همگانی و تزریق نشاط در بین شهروندان سهیم باشند.

رحیمی شهردار انار و رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان نیز عنوان داشت با توجه به اینکه سومین همایش پیاده روی در شهر انار برگزار خواهد شد میتوان با همکاری و تعامل همایشی بهتر از سالهای گذشته داشت.
لازم به ذکر است همایش پیاده روی خانوادگی در انار رأس ساعت ۷صبح روز جمعه ۳۰ آذرماه از میدان بسیج بسمت امامزاده محمد صالح (ع) برگزار و همزمان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و جوایز این همایش: ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید خودرو از طرف دفتر مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان درمجلس و جوایز ارزنده دیگری اهدا خواهد شد .

مکانهای توزیع بلیط این همایش که از روز یکشنبه ۲۵ آذرماه  در سطح شهرستان شروع می شود متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18978
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۳۰ آذر در انار برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.