تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس: از رئیس جمهور درخواست  می کنم به وضعیت کشاورزان رسیدگی شود

  • کد خبر : 6019
  • 12 دی 1395 - 23:14
نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس: از رئیس جمهور درخواست  می کنم به وضعیت کشاورزان رسیدگی شود

مهندس احمد محمدی انارکی:از دولت درخواست دارم مصوبه مجلس را در مورد رسیدگی به کشاورزان اجرایی کند چرا که امروزه بحران شدید کم آبی و سرمازدگی و خشکسالی مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد انارکی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، افزود: از دولت درخواست دارم مصوبه مجلس را در مورد رسیدگی به کشاورزان اجرایی کند چرا که امروزه بحران شدید کم آبی و سرمازدگی و خشکسالی مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه به جهت بدهی کشاورزان بسیاری از آنها در دادگاه، دارای پرونده هستند چرا که نتوانستند بدهی خود را پرداخت کنند در حالی که براساس مصوبه مجلس این افراد می توانستند با دریافت وام، بدهی خود را بپردازند.

وی گفت: در بحث مالیات ها بیشترین فشار بر دوش مردم استان کرمان است که باید به آن توجه کرد همچنین در بحث راه ها باید گفت که استان کرمان در این بخش از میانگین کشوری کمتر است که باید رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6019
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس: از رئیس جمهور درخواست  می کنم به وضعیت کشاورزان رسیدگی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.