تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9

نماینده مردم انارو رفسنجان:در راستای اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت پسته شهرستان انار استفاده شود

  • کد خبر : 8130
  • 12 اردیبهشت 1396 - 12:51
نماینده مردم انارو رفسنجان:در راستای اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت پسته شهرستان انار استفاده شود

مهندس انارکی محمدی درکارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان انار،چند طرح اقتصاد مقاومتی موفق را در حوزه شیلات و بسته بندی پسته معرفی نمود و افزود باید در شهرستان انار در استفاده از این ظرفیت همچنین استفاده از آب زهکشها و میراث فرهنگی سرمایه گذاران وارد صحنه شوند و ما و فرمانداری و همه ادارات نیز آماده همکاری هستیم تا شهرستان انار از تک محصولی خارج شود.

به گزارش انارآنلاین،۱۲ اردیبهشت ماه کارگروه اشتغال ، سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی شهرستان انار به ریاست طباطبائی فرماندار انار و باحضور نماینده مجلس ،روسای ادارات مربوطه و با دعوت از آقای اسماعیلی مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار گردید.

مهندس انارکی محمدی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت سند اشتغال شهرستان و استان باید با همکاری کلیه ادارات و آمایش سرزمینی تدوین شود.

وی افزود در راستای اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت پسته شهرستان استفاده شود.

وی چند طرح اقتصاد مقاومتی موفق را در حوزه شیلات و بسته بندی پسته معرفی نمود و افزود باید در شهرستان انار در استفاده از این ظرفیت همچنین استفاده از آب زهکشها و میراث فرهنگی سرمایه گذاران وارد صحنه شوند و ما و فرمانداری و همه ادارات نیز آماده همکاری هستیم تا شهرستان انار از تک محصولی خارج شود.

مهندس انارکی در ادامه با اشاره به انتخابات در پیش رو از مردم خواستند تا ضمن حضور حداکثری افرادی لایق ،باصداقت و کارآمد را برای شوراها و همچنین فردی اصلح برای ریاست جمهوری انتخاب نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8130
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم انارو رفسنجان:در راستای اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت پسته شهرستان انار استفاده شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.