6

نمایشگاه آسیب های اجتماعی در انار افتتاح شد

  • کد خبر : 10904
  • 05 آذر 1396 - 17:29
نمایشگاه آسیب های اجتماعی در انار افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولین ،نمایشگاه آسیب های اجتماعی به همت نیروی انتظامی شهرستان انار در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) افتتاح شد.

به گزارش صدای انار، یکشنبه ۵آذر با حضور جمعی از مسئولین ،نمایشگاه آسیب های اجتماعی به همت نیروی انتظامی شهرستان انار در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) افتتاح شد.

سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار در مراسم افتتاحیه نمایشکاه آسیب های اجتماعی بیان داشت:امروز مجموعه ای از اقدامات تخریبی و آسیب زا در تمام حوزه های زندگی فردی و اجتماعی در حال خودنمایی است که تبیین واقعیات و اقناع سازی جامعه به ویژه افراد جوان و اثرگذار در خنثی سازی این شرایط بسیار موثر است.
وی افزود:به دلیل تغییرات و تولیدات لحظه ای در تمامی عرصه ها سلایق و علایق افراد جامعه به طور مداوم در معرض حالات و شرایط جدیدی قرار می گیرد که جمع این همه به همراه عدم آموزش و اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی موجبات ایراد خسارت و آسیب به بدنه جامعه در حوزه اعتقادات،رفتارها،قانون گرایی،نوع دوستی و خیرخواهی می شود.
غضنفری اظهار داشت:زندگی با تکنولوژی و امکانات فعلی کاملا مغایر با شرایط دو دهه قبل می باشد و تسلط حداقلی به انواع سواد شش گانه(رسانه ای،ارتباطی،عاطفی،تربیتی و فرهنگی،رایانه ای)ضرورتی انکارناپذیر است که باید توسط نهادهای ذیربط به سرعت زمینه یادگیری آن در جامعه گسترش یابد.
در این مراسم امام جمعه شهرستان نیز ضمن قدردانی از این اقدام تحسین برانگیز نیروی انتظامی،با ذکرآیه ۶ سوره تحریم تصریح کرد:اگر امروز جامعه به همین آیه فقط توجه کند و آن را به عنوان میزانی در اعمال و رفتارخود قرار دهد ایمنی و خیردنیا و آخرت را برای خود فراهم خواهد کرد و وظیفه همه به عنوان مسئول در قبال حفاظت از ارزشهای والای دینی در شرایط فعلی و با این حجم وسیع از تبلیغات مسموم،از همیشه سنگین تر می باشد.

لازم بذکر است نمایشگاه آسیب های اجتماعی تا پنجشنبه ۹آذر در مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) انار پذیرایی بازدید کنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10904
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه آسیب های اجتماعی در انار افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.