تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

نماز عید سعید قربان در انار به امامت حجت الاسلام منتظری اقامه شد

  • کد خبر : 9570
  • 10 شهریور 1396 - 10:22
نماز عید سعید قربان در انار به امامت حجت الاسلام منتظری اقامه شد

نماز عید سعید قربان در شهرانار به امامت حجت الاسلام منتظری اقامه گردید.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز عید قربان روز عید قربان را روز لقاءالله نامید و گفت :روز عید قربان روزه روز عبادت و بندگی است که انسان از اسارت نفس نجات پیدا کرده و به لقاء الله نائل می شود.
وی افزود:وقتی تمام گرایشها و نفسانیات ازدل انسان خارج شود، دل، خانه خدا می شود که انسان در این حالت به لقاء الهی نائل می شود.
امام جمعه شهرستان انار افزود:قربانی کردن یکی از شعائر الهی استکه اجرای این سنت برای رضایت خداوند و خلوص نیت انجام می شود و انسان به قرب الهی نزدیک می شود.
امام جمعه انار دهه ولایت و امامت را گرامی داشت و با اشاره به عید سعید غدیر گفت:عید غدیر عیدالله الااکبر و سالروز استقرار امامت و ولایت واکمال دین و اتمام نعمت است .
وی بهر دادن طعام در روز عید غدیر تاکید کرد و افزود :امام صادق علیه السلام روز عید غدیر را روز اطعام الطعام می دانند و غذا دادن به مومنین اجر و ثواب فراوانی را در بر دارد.
حجت الاسلام منتظری در ادامه به آغاز به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت:امیدواریم دولت محترم دوازدهم با روحیه انقلابی برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند و مطالبات به حق ملت ایران را محقق نماید.
امام جمعه انار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و موضوع تولید و اشتغال گفت:تولید واشتغال باید دررأس فعالیت‌های دولت محترم باشد متاسفانه طبق آمارها شش میلیون و پانصدهزار نفر بیکار در کشور وجود دارد که باید جهت اشتغال اینها فکر اساسی کرد.
امام جمعه شهرستان انار پیروزی‌های جریان مقاومت در لبنان سوریه و یمن بر علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی را تبریک گفت و افزود :امیدواریم روز به روز شاهد پیروزی‌ها و توفیقات نیروهای رزمنده جریان مقاومت در دنیای اسلام باشیم .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9570
  • دیدگاه‌ها برای نماز عید سعید قربان در انار به امامت حجت الاسلام منتظری اقامه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.