تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8
امام جمعه شهرستان انار تأکید کرد؛

نقش موثر رسانه ها در ترویج فرهنگ رضوی

  • کد خبر : 31946
  • 24 بهمن 1400 - 18:05
نقش موثر رسانه ها در ترویج فرهنگ رضوی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان انار با اشاره به ارتباط گسترده ای که مردم با رسانه ها دارند اظهار داشت: به طور قطع رسانه ها می توانند نقش بسیار خوبی را در ترویج فرهنگ رضوی داشته باشند.

به گزارش صدای انار به نقل از  آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن منتظری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهرستان انار با اشاره به پویش اعتکاف رسانه های رضوی استان گفت: اگر مجموعه های برگزار کننده نیت صادقانه و خالصانه داشته باشند یقینا در انتقال حال و هوای رضوی به توده های مردم موفقتر خواهند بود و رسانه ها با تولید محتواهای موثق و صحیح و همکاری مدیران‌ متعهد فضاهای مجازی، می‌توانند سبک زندگی رضوی را در جامعه نهادینه کنند.
امام جمعه شهرستان انار اظهار داشت: الحمدلله خادمیاران انسان های مومن و متعهد و ولایتمداری هستند که می توانند با ارتباط بیشتر با آحاد مردم و ذکر فضائل امام هشتم نقش مؤثری در توسعه فرهنگ و سیره امام رضا(ع) را داشته باشند.
حجت الاسلام منتظری یادآور شد: شهدا ویژگی هایعجیبی داشتند، به ویژه توجه در مباحث مربوط به بیت المال و پرهیز از حق الناس. لذا اگر مسئولین ویژگی های شهدا را در خود تقویت کنند می‌توانند به سبک شهیدان سرفراز خدمتگزار خوب و  صدیقی برای مردم باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31946
  • منبع : آستان نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نقش موثر رسانه ها در ترویج فرهنگ رضوی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.