تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

نشست اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار/حضور ۳ جوان اناری در اتاق فکر جوانان استان

  • کد خبر : 11906
  • 05 بهمن 1396 - 11:48
نشست اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار/حضور ۳ جوان اناری در اتاق فکر جوانان استان

نشست اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار برگزار شد.

استاندار کرمان خطاب به جوانان گفت: امروز جامعه به ایده‌ها و کمک جوانان برای دست یابی به توسعه پایدار نیاز دارد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، “علیرضا رزم‌حسینی” عصر امروز در نشست صمیمی با اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان اظهار کرد: اعضای اتاق فکر جوانان استان ایده‌های بسیار خوبی ارائه داده‌اند که امیدوارم به تکمیل طرح‌های استان کمک کنند.

وی با بیان این مطلب که باید جلسه مشترک دیگری نیز تشکیل شود، خطاب به اعضای اتاق فکر استان کرمان گفت: استمرار این تشکل بسیار مهم است و ما از شما حمایت خواهیم کرد، لذا اگر موانعی بر سر راهتان است شما نباید ناامید شوید.

استاندار کرمان کلید موفقیت‌ها را در اتاق فکرها دانست و بیان کرد: طرح توسعه‌ای در روستاهای استان در حال اجرا است که تا کنون به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم که باید شما جوانان در آن مناطق حضور یابید و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آنها گام بردارید.

رزم‌حسینی به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: طرح همیاران آب یک طرح پیشرفته است که در حال اجراست و نقاط دیگر از آن الگو برداری می کنند اما شما جوانان باید نقاط ضعف‌ها و قوت آن را شناسایی و راهکار ارائه دهید.

وی از کاستی‌ها و عقب‌افتادگی‌های کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: سخاوتمندانه از طرح‌هایی که در جهت توسعه استان ارائه می‌شود حمایت خواهیم کرد.

استاندار کرمان در پایان از جوانانی که با ایده‌پردازی و اقدامات اجرایی در راستای توسعه استان و ایران حرکت کرده‌اند، تشکر کرد.

موسس اتاق فکر جوانان استان کرمان عنوان کرد: طرح شهر جوانان پیشنهاد داده شده است که امکانات آن مختص جوانان باشد و در آن شهر کاملا از تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌شود که نیاز به حمایت دارد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام “پیشگویی” عصر امروز در نشست صمیمی با اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان اظهار کرد:حجت الاسلام پیشگو موسس اتاق فکر جوانان استان کرمان نیز در این جلسه گفت: جوانان نخبه استان را شناسایی کردیم و همه اعضای اتاق فکر جوانان رویکرد سیاسی ندارند و به ایران و ایده فکر می‌کنند و به دنبال توسعه بر محور ولایت هستند.

وی با بیان این مطلب که کمیسیون‌های اتاق فکر جوانان براساس تجربیات جهان تشکیل شده است، اظهار کرد: جذب جوانان پرانگیز و ایده پرداز، آموزش مدیریت و آشنایی جوانان با مسایل جهان و منطقه از اهداف اتاق فکر استان می‌باشند.

موسس اتاق فکر جوانان استان کرمان عنوان کرد: طرح شهر جوانان پیشنهاد داده شده است که امکانات آن مختص جوانان باشد و در آن شهر کاملا از تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌شود که نیاز به حمایت دارد.

لازم به ذکر است ،آقایان سعید خادمی( مشاور جوان فرمانداری انار)سعید رضایی و سرکار خانم نسترن رضایی سه جوان اناری روسای ۳کمیسیون از ۱۲کمیسیون اتاق فکرجوانان استان کرمان می باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11906
  • دیدگاه‌ها برای نشست اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار/حضور ۳ جوان اناری در اتاق فکر جوانان استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.